اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

مدیری که از کار کردن خسته شده کنار برود/ می‌خواهیم بهترین باشیم

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تشریح برخی روحیات کاری خود گفت: مدیرانی که خسته‌اند و انگیزه و وقت لازم برای کار کردن را ندارند، خودشان کنار بروند.

مدیری که از کار کردن خسته شده کنار برود/ می‌خواهیم بهترین باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا چمن بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به بیان اولویت‌های کاری خود پرداخت و اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه، اولویت و ملاک ارزیابی‌های من کار کردن است و به هیچ چیز بیش از این اهمیت نمی‌دهم.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تأکید بر اینکه تنها نیروهای کاری و کاربلد در پازل مدیریتی من قرار می‌گیرند، افزود: هر فرد و هر مدیری که از کار کردن خسته شده و یا وقت و انگیزه لازم برای کار کردن را ندارد، خودش کنار برود.

وی عقب‌ماندگی‌های بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد را بسیار زیاد دانست و گفت: بدون کار و تلاش به هیچ موفقیتی در این سیستم دست پیدا نمی‌کنیم.

چمن ادامه داد:‌ مشکلات زیاد هستند ولی توان نیروی انسانی در مجموعه عظیم دانشگاه علوم پزشکی این استان نیز زیاد است و نمی‌شود دست روی دست گذاشت و بی‌پولی‌ها و موانع زیرساختی را بهانه قرار داد.

وی تأکید کرد: در حوزه کاری هم به خودم سخت می‌گیرم و همه به تیم همراهم؛ از این رو همه عوامل مختلف با شناخت این روحیه کاری خود را با اهداف این دانشگاه هماهنگ کنند.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:‌ می‌خواهم این دانشگاه، همیشه و در همه چیز بهترین باشد ولی این مهم بدون روحیه کاری و دلسوزی امکان‌پذیر نیست.

چمن بار دیگر بر قولی که در روز معارفه‌اش داد، تأکید کرد و یادآور شد: در این دانشگاه به کمک همکاران و حمایت‌های دیگر مسئولان کاری خواهیم کرد که هر سال رتبه این دانشگاه در شاخص‌های مختلف ارتقا یابد و مردم این تغییرات را لمس کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که رنکینگ‌ها در ابعاد مختلف بهبود پیدا کنند، اضافه کرد: همه مشکلات، کمبود‌ها و محدودیت‌های مالی را می‌دانم ولی هر کاری را می‌شود بهتر انجام داد و ما در دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم که هر روز بهتر از روز قبل باشیم.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش، حمایت رسانه‌ها، مسئولان ارشد استانی، نمایندگان مجلس و مسئولان وزارت را برای توفیق در مدیریت این دانشگاه، مهم و ضروری خواند و خاطرنشان کرد: در روز تکریم و معارفه از قائم مقام وزیر خواستم تا در همین شروع کار من، وقتی را تعیین کند تا ببینیم برای برون رفت از مشکلات بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد چه کمکی از دست مجموعه وزارت بهداشت بر می‌آید.

انتهای پیام/82005/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول