اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان:

روابط عمومی الکترونیک در هرمزگان فراگیر می‌شود

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان از راه‌اندازی وب‌سایت رسمی فرمانداری‌های استان خبر داد و گفت: بزودی روابط عمومی الکترونیک در هرمزگان فراگیر می‌شود.

روابط عمومی الکترونیک در هرمزگان فراگیر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، محمد امین منصوری در سومین نشست آموزشی مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های استان اظهار داشت: امروزه برقراری ارتباط مستمر با استفاده از ابزار نوین برای هر مجموعه پویایی یک اصل مهم است و در همین راستا در حال حرکت به سمت ایجاد روابط عمومی الکترونیک در استان هرمزگان هستیم.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان بیان کرد: رویکرد ما در اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک است که یکی از گام‌های مهم آن با راه‌اندازی وب سایت فرمانداری‌ها شکل عملی به خود گرفت.

وی اضافه کرد: روابط عمومی الکترونیک یک چرخه خبری 24 ساعته به وجود می‌آورد که به مخاطبان این امکان را می‌دهد که در هر زمان و مکان بتوانند به مطالب مورد دلخواه خود دست پیدا کنند و در واقع، روابط عمومی الکترونیک محدودیت‌های زمانی و مکانی را از بین برده و موجب ایجاد ارتباطی مستمر و قوی با مردم می‌شود.

وی فضای مجازی را یکی از بهترین راه‌های ارتباطی در جهان امروز دانست و بیان داشت: پست الکترونیکی فرمانداری‌ها نیز در چند روز آینده ایجاد شده و در اختیار مدیران روابط عمومی قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان ابراز داشت: هم‌اکنون با همکاری استانداری هرمزگان تمام فرمانداری مجهز به سیستم پیامکی شده‌اند که می‌تواند جهت انتشار اخبار، دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم، افکار سنجی و ارسال پیام‌های مناسبتی به کار گرفته شود.

منصوری؛ گام بعدی حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک را ساماندهی وب‌سایت‌ها، سیستم‌های پیامکی و پست الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی استان در قالب ایجاد یک بانک اطلاعاتی بر شمرد و افزود: این بانک اطلاعاتی هم‌اکنون از طریق کمیته الکترونیک شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در آستانه تکمیل و افتتاح است.

وی در ادامه یکی از اهداف راه اندازی وب‌سایت فرمانداری‌ها را دسترسی آسان‌تر مردم به مسائل کوچک و بزرگ جاری در شهرستان‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه وب‌سایت استانداری هرمزگان می‌بایست سراسر استان را پوشش دهد در انعکاس اخبار شهرستان‌ها محدودیت‌هایی داشت، اما با آغاز به کار وب‌سایت فرمانداری‌ها می‌توان اخبار بیشتری را با موضوعات مختلف حتی در سطح بخشداران و دهیاران منتشر نمود.

منصوری یادآور شد: البته حذف محدودیت‌ها در تعداد انتشار اخبار به معنی کاهش کیفیت خبر نیست و قطعا ارزش‌های خبری و رعایت سبک خبرنویسی استاندارد باید مورد توجه ویژه مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها قرار گیرد.

این مسئول ضمن بر شمردن ویژگی های یک رسانه موفق ابراز داشت: فرمانداری های استان با تهیه گزارش‌های موضوعی و اخبار با کیفیت و همچنین انتشار به موقع و به روز این مطالب می توانند به یکی از رسانه‌های قوی در شهرستان خود تبدیل شوند تا مردم بتوانند اطلاعات مربوط به برنامه‌ها، پروژه‌ها، مسائل و مشکلات منطقه را از این طریق دنبال کنند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان بر تعامل بیشتر روابط عمومی فرمانداری با رسانه‌های مستقر در شهرستان تاکید و خاطر نشان کرد: با هماهنگی و همکاری دو مجموعه روابط عمومی و رسانه، مردم به‌طور مستمر در جریان تحولات قرار می‌گیرند که این امر موجب پیشرفت، ارتقای سطح اطلاعات و فرهنگ جامعه می‌شود.

انتهای پیام/88001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول