اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

پایبندی به سیره معصومین اسباب تحکیم خانواده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: پایبندی به مسائل دینی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت اسباب استحکام نظام خانواده و دور شدن از گرایش‌های ناصواب را فراهم می‌آورد.

پایبندی به سیره معصومین اسباب تحکیم خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در گرامیداشت روز تحکیم خانواده و بازنشستگان اظهار داشت: در جامعه دینی و آموزه‌های اسلامی ارکان تشکیل دهنده جامعه پایبندی به خانواده و دوری از بی‌بند و باری است که امروزه بیش از هر زمان دیگر تحکیم این نهاد ارزشمند را تهدید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده به عنوان اولین نهاد در شکل‌گیری جامعه از اهمیت و جایگاه ممتازی برخوردار است و هر‌گونه تلاش و کوشش برای تحکیم خانواده در حقیقت سعی در سالم‌سازی فضای جامعه و اتفاقات ناگوار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: در صورت به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی در خانواده ما شاهد آن هستیم که تمام اعضای خانواده دچار استرس، نگرانی و التهاب می‌شوند که برای دور شدن از این فرایند نامطلوب همه ما باید به قواعد زندگی سالم با پیوست رعایت مسائل دینی و سیره اهل بیت پایبند باشیم.

ستوده ارمغان زندگی غربی را دور شدن از این سلامت و آرامش و حرکت به سمت اضطراب و استرس نابجا توصیف کرد و گفت: شالوده سبک زندگی ایرانی - اسلامی اعتقادات و پیوندهای ارزشی است که قطعاً در تمام ابعاد اعم از حوزه اقتصادی، تربیت صحیح فرزندان و ابعاد مختلف زندگی اجتماعی نظاره‌گر این حرکت ماندگار هستیم که اگر بر سیره معصومان و اهل بیت تکیه کنیم آرامش روانی و امنیت خانوادگی بهتر و شایسته‌تر فراهم می‌آید.

این مسئول تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام برگرفته از مبانی و معارف اسلامی، دینی و اعتقادی ارزش و اهمیتی خاص به نهاد خانواده و مجموعه بازنشستگان قائل است و به یقین این حرکت‌ها می‌تواند زمینه و بستر تحول همه جانبه را در تمام حوزه‌ها و عرصه‌ها فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود بیان داشت: هر چقدر نهاد خانواده از انحرافات و برخی آسیب‌ها دور بماند به همان میزان تعالی و تکامل آن شکل می‌گیرد و ما قادر خواهیم بود بیش از گذشته بستر و زمینه حرکتی اساسی را در حوزه ارتقا و اعتلای نظام خانواده به وجود آوریم.

انتهای پیام/62004/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول