اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی:

ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی بر لزوم ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی به منظور تحکیم بنیان خانواده تاکید کرد.

ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک اشرف جواهری بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده در اراک اظهار داشت: ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی وظیفه‌ای همگانی است و همه باید در راستای ترویج این فرهنگ تلاش کنند. 

وی تصریح کرد: ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی می‌تواند بسیاری از مشکلاتی که امروز خانواده‌ها با آن مواجه هستند برطرف سازد و موجب استواری و تحکیم بنیان خانواده شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی با بیان اینکه زنان به عنوان نیمی از اقشار جامعه نقش بسیار موثری در ترویج این مهم دارند، گفت: زنان از اقشار بسیار تاثیرگذار جامعه هستند که می‌توانند با ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی رسالت خود را به درستی انجام دهند.

جواهری با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از روش‌ها و راهکارهای موثر در ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی افزود: برگزاری همایش‌ها، تبلیغات و برپایی نمایشگاه‌های مختلف و برگزاری نشست‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید از این روش‌ها بهره گرفت.

وی گفت: با توجه به تصویب اجرای طرح اثر یک دوره سه ماه تمرین یوگا بر ظرفیت باروری و علایم سندروم متابولیک در زنان مبتلا به دیابت نوع دو این طرح باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

ابوالقاسم نصرالهی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی  نیز با بیان اینکه پیروی از زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) مهم‌ترین الگو در سبک زندگی ایرانی و اسلامی است، گفت: الگوگیری از ائمه اطهار(ع) در زندگی موجب سعادت و پایداری زندگی خواهد شد.

انتهای پیام/87006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول