اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ملک‌حسینی:

مسئولان در خدمت‌رسانی به عشایر کوتاهی نکنند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به عشایر به کار گیرند و در خدمت‌رسانی به آنها کوتاهی نکنند.

مسئولان در خدمت‌رسانی به عشایر کوتاهی نکنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز جمعی از عشایر و مسئولان امور عشایر استان به دیدار نماینده ولی فقیه در استان رفتند.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی با بیان این‌که عشایر از اقشار پیشتاز در تولید هستند اظهار داشت: بدون شک این موضوع عشایر را به یکی از پشتوانه‌های اقتصادی کشور تبدیل کرده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد روح عشایری را به عنوان ارزنده‌ترین گوهر عشایری یاد کرد و اذعان داشت: عشایر باید در همه حال سعی کنند روحیه عشایری خود را حفظ و آن را تقویت کنند.

آیت‌الله ملک‌حسینی؛ همت‌، تلاش، شجاعت و غیرت را از ویژگی‌های بارز عشایر عنوان کرد و افزود: باید این ویژگی‌های عشایر در میان اقشار مختلف جامعه اشاعه یابد.

وی با بیان این‌که عشایر در همه حال نشان داده‌اند که دارای ویژگی‌های والای انسانی هستند ابراز داشت: جامعه عشایری و مسئولان امور عشایری باید تلاش کنند که این روحیه در میان عشایر حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که همواره در کنار عشایر بوده است و از نزدیک با آنها در تماس است، خاطرنشان کرد: همواره بر خود دانسته‌ام که مشکلات و موانع پیش روی عشایر را دنبال و برای بر طرف کردن آنها با مسئولان استانی رایزنی کنم.

آیت‌الله ملک‌حسینی اضافه کرد: بدون شک از این به بعد هم مطالبات به حق شما را پی‌گیری و در راستای حل و فصل آنها با استاندار و دیگر مسئولان رایزنی خواهم داشت.

انتهای پیام/82008/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول