اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

اردبیل هفت هزار دانش‌آموز عشایری دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از تحصیل هفت هزار دانش‌آموز عشایری در سطح استان اردبیل خبر داد.

اردبیل هفت هزار دانش‌آموز عشایری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان اردبیل با رؤسا و مدیران مناطق هفت‌گانه عشایری (اصلاندوز، پارس‌آباد، جعفرآباد، بیله‌سوار، گرمی، انگوت و ارشق) با هدف بررسی وضعیت و مشکلات مدارس عشایری در قشلاق جللو منطقه اصلاندوز اظهار داشت: هفت هزار نفر از دانش‌آموزان عشایری استان برای ادامه تحصیل در مدارس عادی و شبانه‌روزی عشایر مشغول تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: نوع مشغله کاری مردم عشایری یکی از عواملی بوده که ممکن است موجب عدم پوشش تحصیلی فرزندانشان باشد و ضرورت دارد با تمهید شرایط مناسب کلیه افراد واجد شرایط جذب مدارس شوند.

محمودزاده در مورد اجرای طرح سنجش سلامت کودکان، پوشش تحصیلی دوره‌های تحصیلی با محوریت دختران، زمان‌بندی آموزش با توجه به کوچ عشایری، کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، ارتقای سطح علمی معلمان، استفاده از طرح سیار مشاوره، توجه به آموزش عملی نماز، نظافت و بهداشت مدارس، سرویس دانش‌آموزان و توجه به سیستم گرمایشی مدارس توضیحاتی ارائه کرد.

در این جلسه رستمی، رئیس اداره عشایری استان، رؤسا و مدیران هفت‌گانه عشایری گزارشی از اقدامات انجام یافته را ارائه کردند و مشکلات موجود مورد بررسی و راهکارهای لازم جهت رفع آن ارائه شد.

حق و حقوق فرهنگیان باید صیانت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در گردهمایی مسئولان امور اداری و تشکیلات نواحی و مناطق استان در سالن اداره کل اظهار داشت: انجام امورات با نیت پاک، آشنایی کامل با قوانین و مقررات و ایجاد رضایتمندی در ارباب رجوع بسیار مهم است.

برات سلیمی گفت: در جهت رعایت حق و حقوق همکاران فرهنگی علاوه بر کمیت توجه به کیفیت و دقت در کار از اهمیت خاصی برخوردار است و کارشناسان امور اداری با اشرافیت بر قوانین و مقررات در مورد حل مشکلات و رفع موانع همکاران باید شاخص، مرجع و فصل‌الخطاب باشند و باید کاری کنیم همه امور اداری را محل حل مشکلات خود بدانند.

در ادامه آقایی، رئیس اداره امور اداری و تشکیلات بر ارتباط مستمر همکاران با یکدیگر، استفاده از تجربیات گذشتگان، دقت در انجام امورات، داشتن برنامه، حفظ اسرار اداره و پرونده پرسنلی همکاران و پرهیز از انجام امورات تخلف‌زا تاکید کرد.

این گردهمایی یک روزه بحث تخصصی امور اداری توسط کارشناس مسئولان و کارشناسان به خصوص در مورد رتبه شغلی معلمان و کارکنان نظام پیشنهادات مطرح شد.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول