اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله شفیعی:

روابط عمومی‌ها می‌توانند پیام‌های اسلامی را منتقل کنند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مهمترین کانون‌های مورد توجه در سبک زندگی همین روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند پیام‌های اسلامی را منتقل کنند.

روابط عمومی‌ها می‌توانند پیام‌های اسلامی را منتقل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدعلی شفیعی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین سمینار روابط عمومی‌های خوزستان اظهار کرد: برگزاری سمینار علمی روابط عمومی‌ها در استان خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با گذشت زمان اثرات مثبت آن در دستگاه‌های اجرایی استان و شهروندان آشکار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری سمینار علمی روابط عمومی‌ها در استان بسیار مهم و مقدس است، خاطرنشان کرد: به نوبه خودم از اقدام شما برای برگزاری چنین سمیناری در خوزستان که برای آگاهی و ارتقای خدمت رسانی به شهروندان خوزستانی، قدردانی و از خداوند سبحان برای شما آرزوی توفیقات روز افزون را مسئلت دارم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک به اعضای شورای سیاست‌گذاری برای برگزاری دومین سمینار علمی در خوزستان، تصریح کرد: روابط عمومی‌های استان از مهمترین ابزارهای رسیدن به ارزشهای اسلامی در کشور و به ویژه خوزستان هستند.

شفیعی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم که روابط عمومی در تمام تشکیلات و سازمان‌ها وجود دارد و نقش مهم معرفی دستگاه خود به مردم را عهده‌دار است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کانون‌های مورد توجه در سبک زندگی همین روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند پیام‌های اسلامی را منتقل کنند، تاکید کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه واسط و اتصال دهنده نهادها و سازمان‌ها به جامعه عمل کرده و باید در ایجاد ارتباط بیشتر و پیشرفته تر نقش حیاتی خود را ایفا کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها در جوامع اطلاعاتی آینده نقش مهمی در امر اطلاع‌رسانی بهینه، ارائه سرویس‌ها و خدمات به تک تک افراد جامعه دارند و این  ویژگی‌های خاص روابط عمومی است که باعث تسهیل دسترسی شهروندان و مخاطبان به اطلاعات و خدمات مورد نیاز، بهبود پاسخگویی و اطلاع رسانی به مخاطبان و ساده سازی فرآیندهای ارتباطات و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه مسائل مربوط به هزینه‌های مالی نباید مانع رسیدن به هدف اصلی شود گفت: اگر نتیجه با هزینه‌های بالایی صورت می‌گیرد باید این کار را انجام داد.

شفیعی خاطرنشان کرد: مسئله دیگر این است که باید بیاییم نتیجه کار را ارائه دهیم بدون هیچ تبلیغی که متاسفانه در برخی جاها شاهد هستیم که بعضی از مسئولان با صرف هزینه‌های بالا و گرفتن عکس‌های آنچنانی سعی در تبلیغ خود دارند نه ارائه عملکرد به شهروندان.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان با اشاره به نقش خطیر مسئولان در خدمت رسانی به مردم، افزود: مسئولان اجرایی استان باید تنها برای خدا کار کنند و لحظه‌ای را در خدمت به مردم و نظام از دست ندهند و اگر هم کسی نبیند، خداوند می‌بیند و همه‌ی این فعالیت‌ها را پاداش مضاعف می‌دهد.

انتهای پیام/72001/ل40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول