اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

مذاکره در راستای دفاع از حقوق ملت ایران مورد تائید است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: مرگ بر آمریکا یعنی برائت از سلطه‌گری آمریکا در جهان و مذاکره‌ای مورد تائید است که در راستای دفاع از حقوق حقه ملت ایران و نفی استکبار باشد.

مذاکره در راستای دفاع از حقوق ملت ایران مورد تائید است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی این حزب در اراک حوادث تروریستی سراوان را دلیل محکمی بر بی‌اعتمادی به غربی‌ها دانست و اظهار داشت: ایران غنی‌سازی اورانیوم را حق مسلم خود می‌داند و به هیچ وجه از آن عدول نخواهد کرد و این موضوع جزو خطوط قرمز و اصول ایران به شمار می‌رود و ما بر غنی‌سازی در داخل کشور تأکید داریم.

وی افزود: ما برای غنی‌سازی در داخل کشور تحریم‌های زیادی را تحمل کرده‌ایم و شهدایی را در این راه تقدیم کردیم، بخش اقتصاد ما و بخش‌های دیگر خساراتی را در این راه متحمل شده‌اند و بنا نیست که از این موضوع که یک دستاورد برای ما به شمار می‌رود کوتاه بیاییم.

مقدسی در واکنش به اظهارات سعید حجاریان که برگزارکنندگان مراسم 13 آبان را افراطی خوانده است،‌ اظهار داشت: مواضع ما نسبت به آمریکا همان مواضعی است که حضرت امام(ره) داشتند و یک قدم هم از مواضع ایشان عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ما راه خود را می‌رویم و خط ما کاملاً روشن است چرا که خط ما را قرآن کریم، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مشخص می‌کنند، حرکت در مسیر استکبارستیزی و تاکید بر شعارهای انقلابی مسیری است که مردم بر آن اعتقاد دارند و بر این اراده خود محکم می‌ایستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی ‌اظهار داشت: 13 آبان در تقویم ما به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده و به عنوان یک روز ماندگار و حماسی تا ابد زنده خواهد ماند.

مقدسی تاکید کرد: مرگ بر آمریکا یعنی برائت از سلطه‌گری آمریکا در جهان و مذاکره‌ای مورد تائید است که در راستای دفاع از حقوق حقه ملت ایران و نفی استکبار صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به عملیات تروریستی سراوان گفت: این عملیات مهر تایید دیگری بر غیر قابل ‌اعتماد بودن آمریکایی‌ها است.

مقدسی افزود: هرچند کارنامه دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی ایران پر است از عملیات‌های خرابکارانه و تروریستی علیه ملت ایران، اما در شرایط فعلی که از یک‌سو آمریکایی‌ها خواهان مذاکره با نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ادعای صداقت در این راه را نیز دارند و از سوی دیگر عده‌ای از ذوق‌زدگان داخلی از این رابطه احتمالی مسرور هستند، عملیات ترویستی سراوان می‌تواند مهر تایید دیگری باشد به سخنان گوهربار مقام معظم رهبری که فرمودند؛ ما همچنان به غربی‌ها و دشمنان دیرینه جمهوری اسلامی ایران، بی‌اعتماد هستیم.

انتهای پیام/87010/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول