اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک صنعتی علویجه مطرح کرد

کاهش اعطای تسهیلات نو‌سازی تجهیزات مجموعه‌های صنعتی

مدیر شهرک صنعتی علویجه به کاهش اعطای تسهیلات نو‌سازی تجهیزات مجموعه‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: اعطای تسهیلات برای نوسازی تجهیزات نیازمند توجه و برنامه‎ریزی بیشتری است.

کاهش اعطای تسهیلات نو‌سازی تجهیزات مجموعه‌های صنعتی

محمد ابراهیمی امروز در گفت‎‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی علویجه اظهار کرد: برای رفع مشکلات صنعت‌گران و تولید‌کنندگان داخلی باید به تولیدات داخلی اهمیت بیشتری داده شود و اجازه ندهیم که با واردات اجناس بی‎کیفیت و ارزان‌قیمت برای محصولات ایرانی مشکل ایجاد شود.

وی ادامه داد: متاسفانه تولید‌کنندگان داخلی بازاریابی محصولات را انجام داده و محصول موردنظر خود را تولید می‎کنند، اما زمانی که قصد فروش و وارد کردن محصول به بازار را دارند با محصولات مشابه خارجی مواجه می‎شوند که بازار اجناس آنها را اشباع کرده و این موضوع سبب خسارات فراوان به تولید‌کنندگان می‎شود.

مدیر شهرک صنعتی علویجه با بیان اینکه باید در زمینه واردات دقت بیشتری شود، تا اجناسی که مشابه داخلی آنها در کشور وجود دارد، وارد نشود، تصریح کرد: با این اقدام بازار محصولات ایرانی اشباع نشده و در نتیجه زمینه استقبال بیشتر از محصولات ملی فراهم می‌شود.

*‌ تسهیلات برای نو‌سازی ماشین‌آلات اعطا شود

وی افزود: باید به صنعت‌گران تسهیلاتی برای نو‌سازی ماشین‎آلات اعطا شود تا بتوانند خط‎های تولید خود را بهبود ببخشند و ظرفیت تولید خود را افزایش بدهند.

ابراهیمی تاکید کرد: تا چند سال گذشته وام‎های خوبی به صنعت‌گران داده می‎شد، اما پس از مدتی دوباره اعطای تسهیلات متوقف شد که این موضوع سبب ایجاد مشکلاتی در زمینه سرمایه در گردش شده است.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول