اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد

ایمن‌سازی فضای سایبری سازمان صنعت آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: فضای سایبری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در راستای اصول پدافند غیرعامل، ایمن‌سازی شده است.

ایمن‌سازی فضای سایبری سازمان صنعت آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عباداله اکبری عصر امروز در جلسه شورای معاونان که در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ارتباط با آگاهی دادن به جامعه در زمینه پدافند غیر عامل وظایف معینی دارد.

وی با اشاره به تأثیر رعایت اصول پدافند غیر عامل در کاهش آسیب‌پذیری‌ها، خاطرنشان کرد: گروه‌های هدف باید با اهمیت مقوله پدافند غیر عامل به درستی آشنا شوند و آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

اکبری به سیاست‌های کلی نظام در ارتباط با پدافند غیر عامل اشاره کرد و اذعان داشت: سازمان پدافند غیر عامل به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل و سیاست‌های کلی نظام در این راستا به دستور ایشان تنظیم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: تهدیدات دشمنان خارجی سبب رعایت اصول و قوانین پدافند غیر عامل در تمام زمینه‌ها از جمله صنعت، معدن و تجارت می‌شود.

وی به افزایش توانمندی تیم‌های اضطراری در ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز مردم در حوزه غذا و نان اشاره کرد و گفت: لازم است مراکز مهم و حساس در حوزه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در مقوله پدافند غیر عامل شناسایی و طرح‌های حفاظت از آن‌ها تدوین و اجرا شود.

اکبری به اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در راستای اجرای اصول پدافند غیر عامل اشاره کرد و ابراز داشت: تهیه بانک اطلاعات مربوط به تعداد و نوع سوخت واحدهای نانوایی ثابت و سیار، پیش بینی سطح ذخیره کالاهای اساسی و مورد نیاز و سرانه مصرف سالانه استان، انجام موفق طرح‌های نظارتی و تنظیم بازار، تدوین سند راهبردی سازمان منطبق با سند راهبردی وزارت متبوع، شناسایی و طبقه بندی مراکز اقتصادی و تهدیدات و آسیب‌ها و برنامه ریزی و ارائه پیشنهادات لازم به منظور مقابله با این تهدیدات و ایمن سازی فضای سایبری سازمان از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/61010/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول