اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره هواشناسی استان البرز:

البرز هفته آینده هم بارانی است

رئیس اداره هواشناسی استان البرز اعلام کرد: استان البرز از روز شنبه هفته آینده شاهد دور جدید بارندگی‌ها خواهد بود.

البرز هفته آینده هم بارانی است

منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این هفته شاهد کاهش دمای هوا، افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف استان البرز بودیم.

وی تصریح کرد: همچنین طی این مدت در ارتفاعات و مناطق مرتفع استان مانند شهرستان طالقان و روستاهای اطراف که در دامنه البرز جنوبی قرار داشتند نیز شاهد بارش برف و کاهش شدید دمای هوا بودیم.

رئیس اداره هواشناسی استان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا بارندگی‌ها در استان تدوام خواهد داشت، گفت: در هفته آینده وارد نیمه دوم آبان‌ماه می‌شویم و در این فصل از سال انتظار بارش باران را داریم.

رحمانیان با بیان اینکه از روز پنج‌شنبه این هفته سامانه بارشی جدیدی وارد آسمان کشور می‌شود، اظهار داشت: این سامانه از عصر روز جمعه هوای استان البرز را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

* هوا هفته آینده در البرز سردتر می‌شود

وی افزود: بر این اساس از عصر جمعه و به ویژه روز شنبه شاهد افزایش ابر در استان البرز همراه با وزش باد خواهیم بود و این شرایط موجب می‌شود که در هفته آینده شاهد تداوم بارندگی‌ها و ابری بودن هوا در البرز باشیم.

رئیس اداره هواشناسی استان البرز افزود: همچنین در هفته آینده در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان انتظار بارش برف را نیز داریم و همین امر موجب کاهش دمای هوا در استان خواهد شد.

رحمانیان تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری دمای هوا در کرج حدود 17 درجه بود که این میزان در روزهای پنجشنبه و صبح جمعه با دو درجه افزایش به 19 درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در هفته آینده دمای هوای استان نیز کاهش می‌یابد، گفت: از عصر روز جمعه شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود و بنابراین هفته آینده روزهای سردی را پیش‌بینی می‌کنیم.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول