اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

آمادگی کامل راهداران برای اجرای عملیات راهداری زمستانی

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از آمادگی کامل راهداران این اداره کل برای اجرای عملیات راهداری زمستانی خبر داد.

آمادگی کامل راهداران برای اجرای عملیات راهداری زمستانی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سید علی اسد در جلسه شورای اداری این اداره کل به ضرورت برقراری تردد در تمام ایام سال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل به ویژه شبکه حمل و نقل جاده‌ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که کوچک‌ترین عامل بازدارنده این جریان پیوسته صدمات جبران‌ناپذیری را به طور مستقیم و غیرمستقیم وارد می‌کند.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه عملیات راهداری زمستانی بخش مهم و قابل توجهی از وظایف اجرایی این اداره کل است، افزود: عملیات راهداری زمستانی به منظور ایجاد ترددی ایمن، پیوسته و روان در فصل زمستان برنامه‌ریزی شده و با توجه به شرایط جوی امسال زودتر از زمان برنامه این عملیات اجرایی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران استفاده از تجهیزات اتوماتیک و ماشین‌آلات جدید راهداری زمستانی، ذخیره‌سازی نمک و سوخت و تجهیز  تمامی راهدارخانه‌های واقع در نقاط برف‌گیر استان را بخشی از اقدامات این اداره کل در زمینه عملیات راهداری زمستانی برشمرد.

اسد خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی مازندران با برنامه‌ریزی مدون و بسیج نیروهای راهداری و به کارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری آمادگی کامل برای مقابله با شرایط سخت را دارد.

اسد در ادامه با تاکید بر حفظ و نگهداری از ماشین‌آلات موجود اظهار داشت: ماشین‌آلات و تجهیزات به روز و مدرن راهداری می‌تواند در انجام به هنگام و مطلوب راهداری زمستانی نقش مؤثر و مهمی را ایفا کند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول