اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

هزینه 1.5 میلیارد ریالی لکه‌گیری راه‌های قزوین

سرپرست راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در یک ماه گذشته 900 تن آسفالت با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای لکه‌گیری محورهای ارتباطی این استان استفاده شده است.

هزینه 1.5 میلیارد ریالی لکه‌گیری راه‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین جواد حق‌لطفی اظهار داشت: عملیات لکه‌گیری محورهای ارتباطی این استان در قالب اقدامات زودبازده همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: برای بهبود تردد خودروها و ایمنی مسافران، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت سطح جاده‌های استان در فصل سرما نیز با ریختن آسفالت سرد ادامه پیدا می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: راه‌های این استان مانند پلی پایتخت کشور را با مناطق شمالی، غربی، کشورهای قفقاز و اروپا متصل ساخته و همچنین موقعیت مناسب استان در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، خدماتی و نیز جایگاه حمل و نقلی آن را به یکی از قطب‌های مهم توسعه تبدیل کرده است.

 

حق‌لطفی افزود: از این جهت حفظ، نگهداری و توسعه راهها همواره از اهمیت ویژه و مهمی در وزارت راه و شهرسازی برخوردار است.

وی ادامه داد: براساس آخرین آمارها در روزهای تعطیل بیش از 500 هزار خودرو از محورهای ارتباطی استان قزوین به اقصی نقاط کشور تردد می‌کنند.

حق‌لطفی یادآور شد: به همین منظور و برای حفظ راه‌های اصلی، بخش راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین در تمام طول سال به نگهداری راه‌ها و بسترسازی مناسب برای عبور و مرور و ایمن‌سازی مسافران و خودروهای عبوری در آن اقدام می‌کند.

انتهای پیام/2667/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول