اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان:

کردستان از استان‌های موفق در زمینه مراکز معاینه فنی خودرو است

مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان گفت: استان کردستان در زمینه توسعه و تجهیز مراکز معاینه فنی خودرو از استان‌های موفق و پیشتاز در این زمینه به شمار می‌رود.

کردستان از استان‌های موفق در زمینه مراکز معاینه فنی خودرو است

حشمت‌الله صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به دلیل اهمیت مقوله توسعه مباحث حمل و نقلی و ساماندهی مقوله ترافیک در مدیریت شهری، توجه به کنترل و رفع مشکلات و نواقص فنی خودروهای موجود در ناوگان حمل و نقلی استان از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در این ‌ارتباط‌ با تلاش مسئولان و متولیان امور فنی در مقوله کاهش ترافیک و آلودگی ناشی از تردد وسایل نقلیه به ویژه در مناطق شهری استان نظارت دقیق و مستمر بر مراکز معاینه فنی خودرو و تجهیز و به روزرسانی امکانات و تجهیزات این مراکز در دستور کار قرار گرفته است.

صیدی وضعیت خدمات فنی ارائه شده به وسایل نقلیه در مراکز معاینه فنی استانداری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه هم‌اکنون روند اجرایی مناسبی در ارائه خدمات توسط این مراکز وجود دارد و در این راستا برابر اظهارات کارشناسان اعزامی از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در بازدید از این مراکز در میان 31 استان کشور، در مجموع کردستان در جمع استان‌های برتر قرار دارد.

وی در پایان نصب دوربین کنترل از راه دور، نصب تجهیزات رایانه‌ای و سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تخصصی و استفاده از نیروهای فنی و کارآمد از مهم‌ترین اقدامات و خدمات ارائه شده در این مراکز هستند که در مقایسه با بسیاری از استان‌ها این اقدامات کم‌نظیر است.

انتهای پیام/79001‌/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول