اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضا تحت پوشش تامین اجتماعی البرز

چهاردهمین دوره مسابقات حفظ و قرائت کلام‌الله آغاز شد

چهاردهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و تفسیر کلام‌الله مجید ویژه کارگران، کارفرمایان و اعضای تعاونی‌های تحت پوشش تامین اجتماعی استان البرز آغاز شد.

چهاردهمین دوره مسابقات حفظ و قرائت کلام‌الله آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این برنامه فرهنگی و معنوی 176 نفر از قاریان و حافظان قرآن حضور دارند و رقابت‌های قرآنی آنها به مدت 2 روز به طول می‌انجامد.

رئیس دارالقرآن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در حاشیه مسابقات فوق به خبرنگاران گفت: مسابقه حفظ و قرائت کلام‌الله مجید در بخش‌های قرائت و ترتیل و حفظ 5، 10 و 20 جزء و بالاخره حفظ کل قرآن برگزار می‌شود.

صادق آقایی افزود: همچنین شرکت‌کنندگان در بخش‌هایی چون تفسیر و مفاهیم قرآنی و مفاهیم نهج‌البلاغه نیز با هم به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان این مسابقات معنوی و فرهنگی افراد تحت پوشش بهزیستی و تامین اجتماعی استان البرز هستند.

رئیس دارالقرآن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات برتر روز نخست معرفی شده‌اند؟ گفت: در روز نخست مرتضی شکوری در بخش قرائت، سعید یوسفی در بخش ترتیل، حسن چاقمی در بخش حفظ کل کلام‌الله مجید، رضا رستمی‌پور در بخش حفظ 20 جزء از قرآن، علی یحیایی در بخش حفظ 10 جزء قرآن، یوسف کریمی در بخش تفسیر و احمد بیدی در بخش تفسیر نهج‌البلاغه موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

آقایی ادامه داد: همچنین در بخش بانوان نیز غزاله سهیلی‌زاده در بخش قرائت، سمیه خدایی در بخش ترتیل، زهرا سیفی در بخش حفظ کل، طاهره موحدی در بخش حفظ 20 جزء و مریم عسگری در بخش حفظ 10 جزء موفق‌تر از دیگر شرکت‌کنندگان در روز نخست بودند.

وی در پایان اظهار داشت: فردا روز دوم و آخر مسابقات قرآنی فوق برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول