اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

انجام 666 نمونه کلرسنجی در مناطق عملیاتی و غیرعملیاتی پارس جنوبی

مسئول بهداشت عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی از انجام 666 نمونه کلرسنجی در مناطق عملیاتی و غیرعملیاتی پارس جنوبی خبر داد.

انجام 666 نمونه کلرسنجی در مناطق عملیاتی و غیرعملیاتی پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، صلاح‌الدین عباسی عصر امروز در بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: رعایت مسایل بهداشتی در مناطق عملیاتی اهمیت زیادی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بهداشت عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: واحد بهداشت عمومی و محیط مرکز سلامت کار مجتمع پارس جنوبی با توجه به پیشرو بودن شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در شعار امسال ارائه شده از طرف مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی سعی بر آن داشته تا بتواند با تمام نیرو وظایف خود را انجام دهد.

عباسی با اشاره به فعالیت شش ماهه امسال واحد بهداشت عمومی و محیط برای حفظ و ارتقای سلامت پرسنل زحمتکش مجتمع تاکید کرد: بیش از 500 بار از مراکز تهیه و طبخ مواد غذایی، سردخانه‌ها و انبارهای مواد غذایی مجتمع بازدید و کنترل‌های بهداشتی اعمال شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر کنترل بهداشتی مواد غذایی ورودی به مجتمع به مقدار یک‌هزار و 116 کیلو گرم انواع مواد غذایی به دلیل مغایرت با مقررات و استانداردهای بهداشتی معدوم یا عودت داده شده که شامل تمام شرکت‌هایی است که در مجتمع وظیفه طبخ غذا را به عهده دارند.

مسئول بهداشت عمومی مجتمع با اشاره به انجام بیش از 666 نمونه کلرسنجی از آب مراکز حساس مثل منابع تامین آب بهداشتی پرسنل و رستوران‌ها اظهار داشت: بالغ بر 83 نمونه میکروبی آب از تمام آب‌های مورد استفاده بهداشتی در سطح مجتمع و شهرک‌های تابعه را نیز انجام داده‌ایم.

وی گفت: با توجه به اقدامات شایسته معاونت عملیات و همکاران مستغلات و همینطور همکاران در واحد بهداشت عمومی و محیط و HSE مجتمع تاکنون حتی یک نمونه آلودگی میکروبی آب در شهرک‌های شهید تندگویان و 372 واحدی مشاهده نشده است.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول