اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای برنامه ریزی مصوب شد

اختصاص 30 میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاهای فاقد آب در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان از اختصاص 30 میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای برای آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب آشامیدنی خبر داد.

اختصاص 30 میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاهای فاقد آب در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری، مهندس حاتم نارویی صبح امروز در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تشریح مواد 10 و 12 قانون مدیریت بحران در خصوص آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب شرب اظهار داشت: اعتبارات این دو ماده در قالب 77 پروژه براساس دستورالعمل معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری تنظیم شده است.

وی افزود: میزان اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها 11 میلیارد تومان است که تاکنون 3 میلیارد تومان از مبلغ کل وصول شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب تصریح کرد: در صورت جذب کلیه اعتبار این پروژه در اسرع وقت مابقی این مبلغ در اختیار شرکت آب و فاضلاب روستایی به منظور آبرسانی قرار خواهد گرفت.

این مسئول بیان داشت: مبلغ 101 میلیارد تومان اعتبارات ماده‌ی 180 به ریز پروژه‌های تعریف شده اختصاص یافت.

نارویی ادامه داد: اعتبارات ماده 180 به منظور تحقق اصل 48 قانون اساسی و رفع تبعیض و ارتقا سطح مناطق کمتر توسعه یافته کشور توزیع گردید.

وی گفت: این اعتبارات براساس شاخص های 28 گانه که در آن وضع موجود استان و متوسط کشوری احصا شده است براساس عدم توسعه یافتگی بین 19 شهرستان توزیع شد.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان با اشاره به  توزیع 170 میلیارد تومان از اعتبارات هزینه‌ای برای مصوبات خاص، افزود: اعتبارات مصوبات خاص در قالب 132 پروژه در بخش‌های مختلف همانند کشاورزی، تربیت بدنی، انرژی، حمل و نقل، معدن، آب شهری و روستایی توزیع شد.

این مسئول اذعان داشت: از مهم‌ترین رویکرد لحاظ شده در این اعتبارات مدنظر قرار دادن طرح‌های مهم و اشتغالزا و پروژه های نیمه تمام در سنوات قبل است.

انتهای پیام/75005/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول