اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان در آیین معارفه:

رفع مشکلات سلامت مردم رفسنجان در اولویت کاری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: رفع مشکلات سلامت مردم شهرستان رفسنجان در اولویت کارهایم قرار دارد.

رفع مشکلات سلامت مردم رفسنجان در اولویت کاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی اسماعیلی‌ندیمی ظهر امروز در حاشیه آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت: هیئت علمی، کارشناسان خبره و نیروی انسانی سرمایه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هستند.

وی درایت و تدبیر و همچنین تلاش برای رفع مشکلات مردم در راستای سلامت را از اهم برنامه‌هایش در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برشمرد و تصریح کرد: برای رسیدن به اهدافی که تکلیف ما هستند، تلاش می‌کنیم تا بازوی خوبی برای حوزه بهداشت و درمان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود: بسیاری از مشکلات موجود ناشی از تصمیم‌گیری‌های کلان است و با مدیریت در راستای ارتقای شاخص‌ها گام برمی‌داریم.

اسماعیلی‌ندیمی بیان داشت: درست‌کاری و صداقت، وقت‌شناسی به ویژه در مدیران و استفاده بهینه از وقت باید سرلوحه کارها قرار گیرد و مجموعه کلان مدیریت دانشگاه علوم پزشکی خود باید الگوی خوبی باشند.

وی عنوان کرد: با فکر بلندپروازانه و زمان‌بندی در کارها و همچنین فهرست‌بندی اولویت‌های مهم می‌توانیم به آن چه هدفمان است، دست یابیم.

اسماعیلی‌ندیمی گفت: اصول اولیه مدیریتی باید توقف خطاها باشد و سپس تصمیم و سرعت‌بخشی به پیشرفت‌ها و الگوپذیری از قرآن و ائمه اطهار (ع) سرلوحه کار ما باشد.

انتهای پیام/80016/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول