اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر بهداشت:

خدمات حوزه سلامت برای همه یکسان است

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمات حوزه سلامت برای همه یکسان است.

خدمات حوزه سلامت برای همه یکسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، طاهر موهبتی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به خدمات عباس اسماعیلی رئیس سابق این دانشگاه طی چهار سال گذشته اظهار داشت: شاهد توسعه کمی و کیفی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در زمینه‌های مختلف هستیم.

وی بیان کرد: آن چه در پایان دوران خدمت یک مسئول به وی آرامش می‌دهد، نگاه به گذشته و دستاوردهایی است که تحصیل کرده و اگر رضایت مردم را به وجود آورده باشد، رضایت خدا را کسب کرده و این بزرگترین آرامشی است که کسب می‌شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در روایات دینی ما به جلب رضایت مردم اشاره و سفارش‌های زیادی شده که مدیران باید نسبت به آن اهتمام ورزند.

موهبتی تصریح کرد: حوزه سلامت از بهترین حوزه‌هایی است که می‌توان رضایت مردم را به دست آورد و خدمت‌رسانی در این حوزه برای همه مردم یکسان است.

وی اذعان کرد: انتظارات دولت، قوای سه‌گانه، مردم و در رأس همه رهبر گرانقدر نظام ما در حوزه سلامت و در یک نگاه عالمانه به سند چشم‌انداز در افق 1404 داشتن جامعه‌ای برخوردار از سلامت، رفاه، امنیت قضایی، تامین اجتماعی و توزیع مناسب درآمدهاست و در برنامه پنجم توسعه کمتر بخشی را می‌بینیم که به اندازه حوزه سلامت به آن توجه شده باشد.

این مقام مسئول عنوان کرد:هر کس در هر جایگاهی که هست باید منشأ خیر و برکت باشد و در راستای تحقق اهداف نظام همه باید همکاری کنند تا در حوزه سلامت به بالاترین، توسعه‌یافته‌ترین و عادلانه‌ترین سطح سلامت برای مردم دست یابیم.

انتهای پیام/80016/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول