اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهداشت دامپزشکی سیستان و بلوچستان خبر داد

اجرای طرح واکسیناسیون حلقه‌ای نیوکاسل طیور سیستان و بلوچستان

رئیس اداره بهداشت و مبارزه با بیماری‌های طیور کرم ابریشم و زنبور عسل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: طرح واکسیناسیون حلقه‌ای نیوکاسل طیور به زودی در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

اجرای طرح واکسیناسیون حلقه‌ای نیوکاسل طیور سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از دامپزشکی سیستان و بلوچستان، روزبه شکوهی اظهار داشت: با هدف کاهش بروز و شیوع بیماری نیوکاسل و همچنین تدوین برنامه بررسی با بیماری نیوکاسل طرح واکسیناسیون طیور در معرض خطر بیماری نیوکاسل در سراسر استان با عنوان طرح واکسیناسیون حلقه‌ای نیوکاسل به زودی اجرا می‌شود.

رئیس اداره بهداشت و مبارزه با بیماری‌های طیور دامپزشکی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با توجه به اینکه این بیماری جزو بیماری‌های واگیردار طیور بوده و در صورت مهیا بودن شرایط، می‌تواند خسارات سنگین اقتصادی به صنعت مرغداری وارد آورد، لذا اقدامات کنترلی و پیشگیری از این بیماری، از اهمیت به سزایی برخوردار است.

این مسئول افزایش سطح ایمنی طیور بومی، کاهش احتمال چرخش و انتقال ویروس به واحدهای صنعتی و کاهش شیوع و بروز بیماری نیوکاسل را از نتایج حاصله از اجرای پروژه عنوان کرد.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول