اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی انزلی خبر داد

پلمب یک واحد تولید خوراک دام و طیور در انزلی

رئیس شبکه دامپزشکی انزلی گفت: یک واحد تولید خوراک دام و طیور و آبزیان به دلیل تخلفات بهداشتی در بندرانزلی پلمب و از فعالیت آن جلوگیری شد.

پلمب یک واحد تولید خوراک دام و طیور در انزلی

نوید صفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به پلمب یک واحد تولید خوراک دام و طیور و آبزیان در این شهرستان اظهار کرد: رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی کارگاه‌های تولید خوراک دام و طیور و آبزیان الزامی است.

وی افزود: از آنجا که بندرانزلی یکی از تولید کنندگان عمده تولید خوراک دام و طیور و آبزیان به ویژه با منشأ پودر ماهی و روغن ماهی است، چندین کارخانه در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

این مسئول، انزلی را دارای چندین کارخانه فعال تولید با توجه به رونق صید ماهی کیلکا در کشور عنوان کرد و گفت: نظارت بر عملکرد واحدهای مذکور و کنترل بهداشتی هر نوع دام و فرآورده‌های خام دامی در تمام مراحل تولید، توزیع و عرضه از لحاظ پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام به‌عهده سازمان دامپزشکی است.

به گفته وی، در نظارت‌های این شبکه بر عملکرد واحدهای تولیدی، یک واحد تولید خوراک دام و طیور و آبزیان به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی و قرنطینه‌ای و نیز حضور نیافتن مسئول فنی بهداشتی در واحد مذکور پلمب شده است.

صفرزاده، نواقص فنی و بی‌‌توجهی نسبت به اخطارهای شبکه دامپزشکی برای برطرف شدن رفع نواقص را از دیگر دلایل پلمب واحد متخلف مذکور  با حکم مقام قضایی ذکر کرد.

وی از فعالیت تعداد 8 واحد تولید خوراک دام و طیور در انزلی خبر داد و یادآور شد: این واحدها شامل کارخانه‌های تولید دان مرغ و نیز تولید پودر ماهی در شهرستان بندرانزلی با نظارت‌های عالیه این شبکه در حال فعالیت هستند.

رئیس شبکه دامپزشکی انزلی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال بالغ بر یک‌هزار تن پودر ماهی و روغن ماهی در واحدهای مذکور برای مصرف در مزارع پرورش دام و طیور و آبزیان سراسر کشور تولید شده است.

انتهای پیام/84001/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول