اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت

علی اسماعیلی‌ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شد

علی اسماعیلی‌ندیمی طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان معرفی شد.

علی اسماعیلی‌ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، بعد از ظهر امروز مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با معرفی علی اسماعیلی‌ندیمی در محل سالن زکریا برگزار شد.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این آیین با قدردانی از همکاری مسئولان شهرستان رفسنجان طی چهار سال خدمت در این حوزه اظهار داشت: رعایت اخلاق از سوی مسئولان مهم است، زیرا همه ما کارنامه‌ای داریم که پس از دوران پایان خدمت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عباس اسماعیلی نیت خیرخواهانه در راستای انجام خدمت را مهم دانست و بیان داشت: دانشگاه معدن و محل اخلاق است و لذا داشتن اخلاق در کنار کار در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است.

وی افزود: کارهای ارزشمندی در دو دولت نهم و دهم در دانشگاه صورت گرفت به طوری که بودجه 700 میلیون تومانی را به 7 میلیارد تومان رساندیم.

اسماعیلی تصریح کرد: رشد شاخص‌ها هم در چهار سال گذشته بسیار خوب بوده و در حوزه‌های مختلف این رشد به چشم می‌خورد.

وی به توسعه فضاهای بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اشاره و خاطر نشان کرد: خیران در این راستا همت زیادی داشتند که جای تقدیر دارد.

اسماعیلی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ظرفیت‌های زیادی از جمله در زمینه نیروی انسانی دارد و ما به خود می‌بالیم که پیشرفت‌هایمان بر اساس ظرفیت نیروی انسانی به وجود آمده است.

انتهای پیام/80016/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول