اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تویسرکان خواستار شد

برگزاری پرشور راهپیمایی 13 آبان با شعار « مرگ بر آمریکا »

معاون فرماندار تویسرکان با تأکید به برگزاری راهپیمایی 13 آبان با شکوه‌ بیشتر، گفت: مرگ بر آمریکا‌ کوبنده‌تر از همیشه در حلقه انسجام ملت ایران بر سر استکبار فریاد زده شود.

برگزاری پرشور راهپیمایی 13 آبان با شعار « مرگ بر آمریکا »

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، یحیی خورشید‌خانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی 13 آبان در سالن اجتماعات ولایت فرمانداری شهرستان، اظهار کرد: یوم‌الله 13 آبان نماد عزت‌طلبی و آزادگی ملت ایران در برابر  شیطان بزرگ « آمریکا » است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت 13 آبان روز استکبارستیزی ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران جهان باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود، گفت: مراسم 13 آبان « مرگ بر آمریکا‌» کوبنده‌تر از همیشه در حلقه انسجام کامل دانش‌آموزان و مردم بر سر استکبار فریاد زده شود.

معاون فرماندار تویسرکان افزود: 13 آبان یکی از روزهای تاریخی انقلاب اسلامی ایران است که در آن سه حادثه مهم در مدت سه سال متفاوت در تاریخ مذکور اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه به دلیل مخالفت با لایحه ننگین کاپیتولاسیون سال 1343، کشتار دانش‌آموزان مظلوم و بی‌دفاع به دست رژیم پهلوی سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا 13 آبان سال 1358 از وقایع به یاد ماندنی تاریخ  روز شمار انقلاب اسلامی ایران است.

خورشید‌خانی تاکید کرد: همه وظیفه داریم در راستای صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا با تبعیت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب در صحنه حاضر شویم و بار دیگر ذلت استکبار جهانی را به دنیا نشان دهیم.

وی حضور حداکثری دانش‌آموزان و دانشجویان همراه با مسئولان فرهنگی در راهپیمایی روز 13 آبان را پاسخ کوبنده به برنامه‌های نرم استکبار دانست و ابراز کرد: حماسه‌آفرینی دانش‌آموزان این روزهای تاریخی به منظور انتقال به نسل‌های انقلاب اطلاع‌رسانی شود.

معاون فرماندار تویسرکان ساعت آغاز راهپیمایی روز 13 آبان سال جاری را 9:30 صبح اعلام کرد و گفت: راهپیمایان  منسجم با شعارهای کوبنده « مرگ بر آمریکا » مسیر میدان امام خمینی(ره) به طرف میدان شهید فرشید هرمزی را طی خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور در تویسرکان، خاطرنشان کرد: دوچرخه‌سواران ملی پوش نیز همراه با مسئولان و دانش‌آموزان تویسرکان «مرگ بر آمریکا » را فریاد خواهند زد.

خورشید‌خانی متذکر شد: به آتش کشیدن پرچم آمریکا، اسرائیل و ماکت  اوباما توسط دانش‌آموزان تویسرکان در میدان شهید فرشیدهرمزی از شهدای دانش‌آموز 13 آبان ماه شهرستان در برنامه‌های اجرایی این روز است.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول