اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد

برپایی نمایشگاه سراسری کتاب از 26 آبان ماه در همدان

معاون فرهنگی ـ هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برپایی نمایشگاه سراسری کتاب از 26 آبان ماه جاری در همدان خبر داد.

برپایی نمایشگاه سراسری کتاب از 26 آبان ماه در همدان

هادی فیض‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در همدان خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه سراسری کتاب در همدان از 26 آبان تا یک آذر ماه در همدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور ناشران استان و ناشران متقاضی خارج از استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برپا می‌شود.

معاون فرهنگی ـ هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فصل مناسبی برای برپایی این نمایشگاه انتخاب شده و برپایی این نمایشگاه نیز همزمان با فصل مدارس و دانشگاه‌هاست، پیش‌بینی می‌شود استقبال زیادی از آن صورت گیرد.

وی ادامه داد: مدت‌ها در انتظار برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در همدان بودیم که با تلاش مسئولان و متولیان امر امسال این نمایشگاه در همدان برگزار می‌شود.

فیض‌منش اذعان کرد: برپایی این نمایشگاه در هفته کتاب و کتابخوانی که از 24 آبان ماه آغاز می‌شود، گنجانده شده که فرصت مناسبی برای اهالی کتابخوان برای بهره‌مندی از این رویداد فرهنگی است.

وی در پایان با بیان اینکه فراخوان حضور ناشران در نمایشگاه سراسری همدان تا 11 آبان اعلام شده است، خاطرنشان کرد: تعداد غرفه‌ها، تعداد حضور ناشران و... هنوز مشخص نشده که در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/89003/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول