اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبر داد

افزایش تعداد مراکز ترک اعتیاد در آذربایجان غربی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: تعداد مراکز ترک اعتیاد آذربایجان غربی افزایش یافته است.

افزایش تعداد مراکز ترک اعتیاد در آذربایجان غربی

کریم اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به مصرف ترامادول که ماده اعتیادآور بسیار قوی است در قهوه‌خانه‌های سنتی آذربایجان غربی اظهار داشت: برخی افراد سودجو اقدام به تبلیغ مصرف این ماده اعتیادآور می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد با بیان این‌که مصرف ترامادول سردرد ناشی از مصرف قلیان را از بین می‌برد جوانان را به مصرف این ماده اعتیادآور ترغیب می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی تصریح کرد: بسیاری از جوانان غیر سیگاری با مصرف ترامادول در قهوه‌خانه‌ها به مصرف شیشه و هروئین روی می‌آورند.

اکبری افزود: تا پایان سال 91، 41 مرکز ترک اعتیاد در آذربایجان غربی وجود داشت که این مراکز تا امروز به 91 مرکز افزایش یافته است.

وی با بیان این‌که هیچ مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در آذربایجان غربی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تمام مراکز غیرمجاز ترک اعتیاد از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شناسایی و پلمپ شده است.

اکبری به قرارگیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه دشمن اشاره کرد و گفت: تمام دستگاه‌ها و نهادها در راستای جلوگیری از سوء مصرف مواد مخدر به خوبی عمل کرده‌اند.

وی عنوان کرد: سه مثلث شومی که بر علیه ملت ایران از سوی دشمنان شکل گرفته، رواج اعتیاد به مواد مخدر، ترویج مصرف مشروبات الکلی و گسترش رفتارهای پرخطر در جامعه است.

انتهای پیام/61010/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول