اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان:

استکبارستیزی به منزله یک فرهنگ است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی به منزله یک فرهنگ است که در آموزه‌های دینی ما نیز جای دارد.

استکبارستیزی به منزله یک فرهنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان از یک سو یادآور حوادث تاریخ‌ساز و آموزنده‌ای برای انقلاب اسلامی و از سویی نمادی از مبارزه حق‌طلبانه و بی‌امان ملت ایران علیه ظلم و ستم است.

وی بیان داشت: یکی از اصول غیرقابل تغییر در انقلاب اسلامی، سیاست استبکارستیزی به عنوان اصل محکم و استوار این نظام است که با پشتوانه مردمی در مقابل سیاست‌های سلطه‌جویانه ایستاده‌ است.

صدفی استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی و مقابله با زورگویی را فراتر از یک شعار دانست و افزود: استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی به منزله یک فرهنگ است که در آموزه‌های دینی ما نیز جای دارد.

«مرگ بر آمریکا» فریاد همه آزادی‌خواهان است

وی تصریح کرد: 13 آبان ماه ملت ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی و تجمع بزرگ ضداستکباری این روز، پیام ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا مخابره می‌کنند.

صدفی خاطر نشان کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» تنها شعار ملت ایران نیست، بلکه فریاد همه ملت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌خواه، مستضعف و بیدار است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تا زمانی که این فرهنگ زنده است، دنیای استبکار به آرزوی دیرینه خود یعنی تسلط بر مردم ایران نمی‌رسد.

تجمع بزرگ ضداستکباری در کرمان برپا می‌شود

وی با اشاره به برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان در استان کرمان ابراز داشت: راهپیمایی 13 آبان در کرمان از ساعت 9 صبح و از چهارراه توحید آغاز شده و بعد از طی مسیر چهارراه قدس، خیابان فلسطین و میدان بسیج، تجمع بزرگ ضداستکباری در میدان عاشورا برگزار می‌شود.

صدفی با اشاره به سخنرانی استاندار کرمان در تجمع ضداستکباری یوم‌الله 13 آبان ابراز داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، قرائت قطعنامه و ... نیز تدارک دیده شده است.

وی افزود: رسانه‌ها باید نسبت به آگاهی‌بخشی و شناخت مردم از ماهیت دنیای استکباری تلاش داشته باشند.

با زبان زور نمی‌توان با ملت ایران سخن گفت

صدفی با بیان اینکه 13 آبان پیام‌های زیادی برای جامعه دارد، تصریح کرد: نخستین پیام گرامیداشت این روز تجلیل از مقام والا و مجاهدت‌های امام خمینی (ره) و تجلیل از ارزش‌های شهدا است.

وی بیان داشت: ملت ایران ملتی صلح‌طلب و آزادی‌خواه و خواهان تفاهم و تعامل با تمام دنیا است، اما نمی‌توان با زبان زور با این ملت سخن گفت.

صدفی خاطر نشان کرد: پیام ملت ایران در یوم‌الله 13 آبان این است که با ولایت و دولتمردان خود همراه هستند و دست از حمایت ‌دارند، اما مسئولان نیز باید به خواسته آنها در تمام تحولات و مذاکرات به سه اصل مورد تاکید رهبری مبنی بر عزت، حکمت و مصلحت منابغ ملی توجه کنند.

13 آبان سرمایه گرانقدر نظام به نمایش گذاشته می‌شود

وی گفت: به نمایش گذاشتن سرمایه گرانقدر نظام و وحدت کلمه، دوری از تفرقه و اختلاف در راهپیمایی 13 آبان نمود دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اذعان داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، یادواره شهدای دانش‌آموز، نشست‌های تبیینی استکبارستیزی، گلباران قبور مطهر شهدا، چاپ ویژه‌نامه‌ها و کتابچه‌ها با جنبه تبیین موضوع جنایات 50 ساله آمریکا، نشست‌های بصیرتی و ... برای این ایام تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/80017/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول