اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرا رسیدن ماه محرم

نحوه تبلیغات هیئت‌های مذهبی در قم بررسی شد

در آستانه فرا رسیدن ماه محرم جلسه هماهنگی تبلیغات هیئت‌های مذهبی به منظور بررسی وضعیت هیئت‌ها و چگونگی تبلیغات در سطح شهر در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

نحوه تبلیغات هیئت‌های مذهبی در قم بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جلسه هماهنگی تبلیغات هیئت‌های مذهبی صبح امروز با حضور استاد مجاهدی مسئول دبیرخانه دائمی شعر آئینی کشور، سید رسول موسوی نژادیان و محمد خامه‌یار معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نمایندگان شورای اسلامی شهر، کانون مداحان، سازمان زیباسازی شهرداری، مسئولان برخی از هیئت و... برگزار شد.

در این جلسه خامه‌یار معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص دوره‌های آموزش مداحی که در سطح شهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: نیاز است دستورالعمل‌هایی برای نظارت بر نحوه و چگونگی این دوره‌های آموزشی تهیه و تدوین شود و در دسترس مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

خامه‌یار در ادامه در خصوص نحوۀ دعوت از مداحان و سخنرانان از شهرهای دیگر به قم مسائلی را مطرح کرده و خواستار توجه به جایگاه مداحان قمی شد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص تبلیغات هیئات مذهبی ابراز داشت: نحوۀ تبلیغات هیئت‌ها، محتوای طرح‌های تبلیغاتی و زمان‌بندی برای نصب بنرها نیز نیازمند برنامه‌ریزی از سوی مسئولان است تا آفت‌های دیداری را در سطح شهر شاهد نباشیم.

استاد محمدعلی مجاهدی مسئول دبیرخانه دائمی شعر آئینی کشور نیز در این نشست در سخنانی خواستار نظارت دائمی و دقیق بر نحوه فعالیت و تبلیغات هیئت‌های مذهبی شد و تصریح کرد: مراقب باشیم در این هیئت‌ها، با تبلیغات و فعالیت‌های نادرست شبهه‌افکنی در ذهن جوانان صورت نگیرد.

انتهای پیام/2258/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول