اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رامشیر خبر داد

نقد و بررسی شعرهای دفاع مقدس با عنوان «پلاک‌های گمشده»

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رامشیر از نقد و بررسی شعرهای دفاع مقدس با عنوان پلاک‌های گمشده خبر داد.

نقد و بررسی شعرهای دفاع مقدس با عنوان «پلاک‌های گمشده»

حیدر حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامشیر اظهار کرد: نشست ادبی و نقد و بررسی پلاک‌های گمشده (شعر دفاع مقدس) شامل شعر شاعران برتر و همچنین شعرخوانی شاعران جوان با حضور منتقدین استان، محمد شریفی، وحید کیانی، حمدالله احمدی، علیرضا شکرریز و کاظم رضا کاظمی در کتابخانه شهید مطهری رامشیر برگزار شد.

وی افزود: در این نشست شعرهای برتر و شعر شاعران جوان از زوایای مختلف مورد نقد و بررسی قرار گرفت و منتقدین پتانسیل و توانایی‌های شاعران جوان استان خوزستان را مایه خشنودی دانستند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رامشیر تصریح کرد: در این نشست دوستانه و صمیمانه شاعران نیز نقطه نظرات خود را درباره شعر دفاع مقدس و جایگاه رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان کشور در دفاع مقدس را در شعر شاعران استان خوزستان دارای ارزش خاصی دانستند و تاکید کردند دفاع مقدس در شعر شاعران خوزستان نمودی خاصی یافته است.

وی در پایان گفت: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک نهاد فرهنگی وظیفه دارند تاریخ این کشور و دلاوری‌های مردم این مرز و بوم را زنده نگه دارند و باید خاطرات جنگ و ایثار برای قشر جوان بازآفرینی شود تا پی به فداکاری‌های نسل گذشته ببرند.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول