اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

خدمت به خانواده شهدا اولویت برنامه‌های مسئولان است

استاندار کردستان گفت: خانواده شهدای مظلوم کردستان از افتخارات استان و کشور هستند و خدمت به آنها در اولویت برنامه‌های مسئولان این استان قرار دارد.

خدمت به خانواده شهدا اولویت برنامه‌های مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده شهید برادران نمکی در سنندج، امنیت و توسعه همه‌جانبه امروز کشور را مرهون خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنها دانست و اظهار داشت: همه آحاد جامعه و مسئولین استان نیز باید خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

استاندار کردستان دیدار با خانواده شهدا و پیگیری خواسته‌ها و مسائل و مشکلات زندگی آنها را از سوی همه مسئولان بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و تاکید کرد: مردم و مسئولان باید دین خود را به خانواده معظم شهدا ادا کنند.

شهبازی اظهار گله‌مندی خانواده معظم شهدا را از سهل‌انگاری برخی از مسئولان استان را در مورد آنها بر حق دانست و عنوان کرد: ما همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید بدانیم، این جایگاه و مقامی که به ما رسید مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های خانواده‌های آنها هستیم و باید در ارائه خدمت بهتر و ادای حق نسبت به آنها بیشتر همت کنیم.

استاندار کردستان گفت: خانواده معظم شهدا ازارزشمندترین گروه‌های جامعه به شمار می‌روند که حق زیادی برگردن همه ما دارند چراکه به برکت خون مقدس شهداست که امروز این انقلاب و نظام تداوم یافته و ما هرچه داریم از لطف بیکران شهدای گرانقدر و خانواده معزز آنان است.

به گفته شهبازی، اگر رشادت‌طلبی، ایثار، از خودگذشتگی‌ها و جان‌نثاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام در آن روزها نبود هم اینک ما این آرامش و آسایش را در جامعه نداشتیم از این رو خلوص پاک آن شهدا و قطره خونی که در مسیر انقلاب اهدا کرده‌اند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

وی عنوان کرد: از خودگذشتگی شهدا و ایثار خانواده‌های آنها یکی از شاخصه‌های بارز خصوصیات اخلاقی آنها بود که امیدواریم ما نیز ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

به گزارش فارس؛ استاندار کردستان در این دیدار صمیمانه مسائل و مشکلات خانواده نمکی را با تماس‌های تلفنی از سوی مدیران پیگیری کرد و بنا به درخواست مادر بزرگوار این شهیدان دستور ساماندهی گلزار سه برادر شهید را از سوی بنیاد شهید و شهرداری سنندج در قبرستان قدیمی تایله صادر کرد.

خانواده شهید نمکی از خانواده‌های مذهبی و انقلابی استان کردستان بودند که در مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب و اهداف و برنامه‌های آنان، تلاش زیادی از خود نشان می‌دادند.

فعالیت این خانواده سبب کینه و عداوت گروهک‌ها علیه آنان شده بود و در صدد آزار و از بین بردن این خانواده بودند تا آن که در 29 اردیبهشت ماه سال 1359 رحمت‌الله نمکی، به همراه دو برادر دیگرش به نام‌های شهرام و شهریار توسط گروهک‌های ضدانقلاب دستگیر و به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام/79001/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول