اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

عیادت از بیش از 3 هزار بیمار و سالمند قزوینی

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در راستای اجرای طرح محله ما از 3 هزار بیمار و سالمند در 13 بیمارستان و خانه سالمند شهر قزوین عیادت و دلجویی می‌شود.

عیادت از بیش از 3 هزار بیمار و سالمند قزوینی

سعید وزیری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همزمان با جمعه 10 مرداد ماه با هدف اجرای سنت حسنه علوی و در راستای اجرای طرح محله ما از 3 هزار بیمار و سالمند در 13 بیمارستان و خانه سالمند شهر قزوین عیادت و دلجویی می‌شود.

وی افزود: در این برنامه که برای نخستین ‌بار است به صورت گسترده در قزوین برگزار می‌شود بیش از 300 نفر از شهروندان محلات 14گانه طرح محله ما حضور دارند.

وزیری‌نژاد همچنین از حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در اجرای این برنامه خبر داد که با اهدای شاخه گل، شیرینی و بسته‌های فرهنگی به دیدار بیماران و سالمندان می‌روند.

این مسئول در ادامه یادآور شد: شهروندانی که علاقه‌مند شرکت در این برنامه هستند برای اعلام آمادگی خود می‌توانند با شماره تلفن 3669877 تماس حاصل کنند.

گفتنی است این برنامه از ساعت 9 تا 12 جمعه 10 آبان ماه برگزار می‌شود و پیش از آغاز عیادت، شرکت کنندگان در سالن فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) گرد هم می‌آیند.

لازم به یادآوری است، بیمارستان‌های بوعلی، قدس، کوثر، شهید رجایی، پاستور، تأمین اجتماعی، ولایت و 22 بهمن و خانه‌های سالمند نیکان، امیرالمؤمنین، جهان‌دیدگان، حضرت زینب (س) و خانه پدر بزرگ مقصد 300 شهروند قزوینی، اعضای شورای شهر و مدیران شهری و مسئولان طرح محله ما است.

انتهای پیام/2667/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول