اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس علوم دینی:

واکنش‌ها به توهین روزنامه بهار ادامه یابد

یک کارشناس علوم دینی گفت: واکنش‌ها به توهین روزنامه بهار به واقعه غدیر باید ادامه یابد و به توقیف روزنامه ختم نشود.

واکنش‌ها به توهین روزنامه بهار ادامه یابد

حجت‌الاسلام علی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به توهین روزنامه بهار به مقدسات اسلامی، اظهار داشت: نگارش مقاله در روزنامه بهار توهین به مبانی ارزشی جامعه است و نشانی بر انحرافات سیاسی و اجتماعی این روزنامه است.

امام جمعه آبگرم، علوم ارزشی را پایه سیاست، اجتماع و فرهنگ دانست و خواستار ورود علما برای محکومیت این اهانت به ارزش‌ها توسط روزنامه بهار شد.

صالحی عنوان کرد: متأسفانه پیش بینی می‌شد چنین عده‌ای با آغاز دولت یازدهم با آغاز تحرکات ضد دینی درصدد اهانت به مقدسات دینی باشند؛ چنانچه این افراد در فتنه‌های گذشته نیز کارنامه سیاهی را برجای گذاشته‌اند.

این مفسر و کارشناس دینی، تقدس‌زدایی را شگرد و سیاست تازه برای زدودن اندیشه‌های دینی از جامعه صالحی برشمرد و متذکر شد: این عده درصدد هستند تا ضمن هجمه به اعتقادات از نشر ارزش‌های الهی در جامعه جلوگیری به عمل آوردند و به همین منظور با طرح مقاله «امیرالمؤمنین الگوی ایمانی یا سیاسی» درصدد جداسازی دین از سیاست هستند.

امام جمعه آبگرم با بیان اینکه رسانه‌ها باید با هوشیاری مردم را نسبت به چنین هجمه‌ها آگاه کنند، ابراز داشت: تمام افراد وظیفه دارند تا ضمن واکنش به چنین اهانت‌هایی از بروز هجمه‌ها به اعتقادات جلوگیری کرده و در این راستا به تکلیف عمل کنند.

انتهای پیام/77005/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول