اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

ضرورت اجرای طرح‌‌ پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان‌های کهگیلویه

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهرستان‌های استان تأکید کرد.

ضرورت اجرای طرح‌‌ پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان‌های کهگیلویه

سرهنگ غلامعباس غلام‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، رعایت حقوق مردم را جلوه اقتدار پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: فلسفه وجودی ناجا خدمت صادقانه، به هنگام و بی‌منت به مردم بوده که انتظار می‌رود مجموعه دستگاه قضا توجه و عنایت ویژه به این مهم داشته باشند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، خواستار تلاش مضاعف کارکنان به منظور پیشگیری از جرائم و رضایت‌مندی بیشتر شهروندان و امورات محوله شد و ادامه داد: رعایت نظم و انضباط نقش مهمی در موفقیت وظایف محوله کارکنان دارد؛ از این‌رو نظم و انضباط اساس کار نیروی انتظامی باشد.

این مقام ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حضور به موقع پلیس در صحنه‌های جرم که موجب افزایش احساس امنیت در بین مردم می‌شود، متذکر شد: با تلاش مجموعه پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد، باید تعاملی عمیق بین مردم و پلیس برقرار شود، چراکه تأمین امنیت برای مردم عبادت محسوب می‌شود.

غلام‌زاده، خدمت بی‌منت برای رفاه و آسایش مردم را بسیار ارزشمند و دارای اجر معنوی عنوان کرد و گفت: باید با صلابت، ایمان و اعتقاد قلبی به دشمنان بفهمانیم که مانند سربازان ایران اسلامی میراث‌دار شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی با تأکید بر توجه به امر پیشگیری و عزم یگان‌های اجرایی بر استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط‌آلوده و جرم‌خیز، خواستار اجرای این طرح‌ها در سطح شهرستان‌های استان شد و ابراز داشت: پیشگیری مجموعه‌ای از اقدامات برنامه‌ریزی شده است که مانع وقوع جرم یا حادثه در جامعه می‌شود که در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای آحاد جامعه اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بر هماهنگی بیشتر واحدهای انتظامی در جهت ارائه خدمت بهتر به مردم تأکید کرد و یادآور شد: تکریم ارباب رجوع در مراکز انتظامی و رعایت حقوق شهروندی از موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: گسترش امنیت عمومی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه مشارکت‌های مردمی باشد و افزایش مشارکت‌های مردمی نیز پشتوانه محکمی برای حاکمیت و بقاء امنیت جامعه است.

غلام‌زاده در پایان پیشگیری از وقوع جرم را از اولویت‌های نیروی انتظامی دانست و افزود: پیشگیری از وقوع جرم جز با همکاری و همراهی مردم محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول