اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

خدمت صادقانه سرلوحه کار پلیس باشد/پاکسازی نقاط آلوده اولویت کار پلیس است

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کار پلیس باشد، گفت: پاکسازی نقاط‌ آلوده از اولویت‌های پلیس است.

خدمت صادقانه سرلوحه کار پلیس باشد/پاکسازی نقاط آلوده اولویت کار پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ غلام‌عباس غلام‌زاده صبح امروز در جلسه ساماندهی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان بویراحمد بر خدمت صادقانه به مردم برای رضای خدا و رعایت حقوق شهروندی تأکید کرد و گفت: خدمت صادقانه به مردم برای رضای خدا و رعایت حقوق شهروندی سرلوحه کار پلیس باشد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بر نقش فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی در کاهش جرائم و ناهنجاری‌ها تأکید کرد و افزود: نهادینه کردن بسیاری از قوانین و شفاف‌سازی این موضوع که پلیس به عنوان خدمتگزار و حامی شهروندان در برقراری نظم، امنیت و آرامش در کنار آن‌ها است، می‌تواند موجب اعتماد و تعامل هرچه بیشتر مردم با پلیس شود.

این مسئول انتظامی افزود: نیروی انتظامی هرگز اجازه نمی‌دهد که افرادی امنیت فعلی استان و شهرستان را خدشه‌دار کنند، از این‌رو با شدت با هنجارشکنان برخورد قانونی و اجازه جولان به هیچ هنجارشکنی داده نمی‌شود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این مطلب که تلاش پلیس در کنترل جرایم، تنگ کردن عرصه بر مجرمان و برقراری امنیت می‌باشد بیان داشت: در جهت حفظ این شرایط مشارکت و همکاری مردم و ارگان‌های دولتی و غیردولتی با پلیس بسیار مهم و ضروری است.

طرح پاکسازی نقاط‌ آلوده اولویت کار پلیس 

 غلام‌زاده تصریح کرد: فعالیت تیم‌های فوریتی پلیسی 110 به صورت میدانی و تاکتیکی است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا تیم‌ها با توان و اقتدار مناسب ماموریت‌های محوله را انجام دهند.

وی آموزش همگانی را یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی استان در راستای پیشگیری از وقوع جرائم عنوان کرد و گفت: آموزش همگانی موجب جلب اعتماد و مشارکت همگانی می‌شود.

وی با اشاره به طرح پاکسازی نقاط آلوده که از اولویت برنامه‌های پلیس و در دستور کار این فرماندهی است، افزود: امیدواریم با یاری خداوند و تلاش همکاران در مجموعه انتظامی استان بتوانیم خدمت‌گزاران واقعی برای مردم با فرهنگ و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

این مقام ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد به نقش مشارکت‌های مردمی در تأمین امنیت اشاره کرد و بیان داشت: با اقدامات پیشگیرانه بستری مساعد برای مشارکت عمومی در تولید، حفظ و گسترش امنیت عمومی فراهم شده است.

غلام‌زاده به تشریح ماموریت‌ها و عملکرد پلیس 110 پرداخت و افزود: باید فرهنگ استفاده صحیح از پلیس 110 به گونه‌ای در جامعه نهادینه شود که هر موضوع انتظامی و اجتماعی را نباید از طریق پلیس 110 پیگیری کرد.

انتهای پیام/82011/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول