اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کم‌کاری برای پاکسازی بستر رودخانه در بهشهر/کمبود وقت برای بیان نقطه نظرات مسئول بحران مازندران

جلسه مدیریت بحران استان مازندران در حالی برگزار شد که معاون عمرانی از کم‌کاری برای پاکسازی بستر رودخانه در بهشهر مسائلی را مطرح کرد و برای مسئول هماهنگی کنترل بحران وقت ارائه گزارش کم آمد.

کم‌کاری برای پاکسازی بستر رودخانه در بهشهر/کمبود وقت برای بیان نقطه نظرات مسئول بحران مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، برگزاری جلسه مدیریت بحران عصر امروز در استانداری مازندران با حاشیه‌هایی همراه بود.

معاون عمرانی استاندار مازندران در ابتدای جلسه با تبریک ایام عید خواستار رصد بیشتر مسائل مربوط به بروز بحران در استان مازندران شد.

معاون استاندار تا زمان حضور  استاندار ریاست جلسه را برعهده داشت و استاندار مازندران برای پیگیری مسائل بودجه حدود یک ساعت دیرتر به جلسه مدیریت هماهنگی بحران استان رسید.

به دلیل اهمیت موضوع جلسه از همه فرمانداران استان خواسته شد که در این جلسه حضور داشته باشند.

از حضور فرماندار چالوس در جلسه مدیریت بحران استان مازندران خبری نبود و فرماندار ساری پس از حضور 15 دقیقه‌ای در جلسه در ابتدای صحبت‌های معاون عمرانی استاندار مازندران محل جلسه را ترک کرد.

با توجه به برگزاری جلسه در ارتباط با مدیریت بحران طبق سنوات قبل مدیرکل مدیریت بحران مسائلی را درباره آخرین اقدامات انجام شده درباره بحران مطرح می‌کرد که در این جلسه وقت به هادی خنجری داده نشد.

فرماندار بهشهر، نورزاد درباره اقدامات انجام شده درباره جلوگیری از سیل بهشهر مسائلی را مطرح کرد و بیان داشت: در سال‌جاری در عرض 20 دقیقه 110 میلی‌متر باران در بهشهر بارید که به دلیل اقدامات انجام شده شاهد بروز سیل در این شهر نبودیم و بیشتر خسارت‌های سیل بهشهر مربوط به سرشاخه درختان است.

معاون عمرانی استاندار مازندران در جواب فرماندار بهشهر گفت: برای سیل بهشهر 171 مصوبه داشتیم.

عیسی هاشمی در ادامه گفت: در بحث آزادسازی بستر رودخانه در بهشهر احساس می‌شود کاری انجام نشد.

استاندار مازندران که از اواسط جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در استانداری حضور یافت دلیل تاخیر در جلسه را پیگیری بودجه 92 و 93 استان مازندران اعلام کرد.

استاندار مازندران نیز در این جلسه خواستار رصد دقیق مشکلات مربوط به جلوگیری از ایجاد بحران در مازندران شد و بیان داشت: مسئولان با طرح مشکلات در استانداری مازندران فکر نکنند که در قبال مسائل مطرح شده مسئولیتی ندارند.

ربیع فلاح ادامه داد: مشکلات و مسائل جزئی به طور دقیق بررسی و نسبت به رفع آن پیگیری شود و اگر نیاز به هماهنگی استاندار بود به طور مکتوب اعلام شود.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول