اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

کمبودهای فراوانی در حوزه بهداشت کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: به رغم همه تلاش‌هایی که در حوزه سلامت و بهداشت شده کمبودهای فراوانی در استان وجود دارد.

کمبودهای فراوانی در حوزه بهداشت کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رؤسای سابق و کنونی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تغییر و تحول در بدنه مدیریت‌ها امری بدیهی است و باید از مدیرانی که تغییر کرده‌اند و تجارب ارزنده آن‌ها در جاهای دیگر استفاده بهینه کرد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقوله سلامت از شاخص‌های مهم در هر منطقه و استان است و با افزایش این شاخص امید به زندگی نیز افزایش می‌یابد.

زارعی با ذکر این سخن که استان ما از نظر نیروی انسانی کارآمد؛ منبعی سرشار است، خاطرنشان کرد: باید از همین ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که متأسفانه فاصله ما در برخی شاخص‌ها روز به روز نسبت به برخی مناطق و استان‌های کشور بیشتر می‌شود، افزود: به رغم همه تلاش‌هایی که در حوزه سلامت و بهداشت شده کمبودهای فراوانی در استان وجود دارد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با ذکر این مطلب که لازم است مسئولان جدید با هدف‌گذاری و اولویت‌بندی مشکلات حوزه بهداشت را برطرف کنند، اظهار کرد: برای موفقیت در این حوزه نیاز به کار و تلاش و تحرک بیشتری است.

زارعی اصل را در این حوزه بر رضایت‌مندی مردم دانست و گفت: همه دستگاه‌ها باید علوم پزشکی را برای تحقق اهداف بزرگ کمک کنند.

وی انتخاب دکتر چمن را حاصل خرد جمعی دانست و یادآور شد: با تشخیص کسانی که دغدغه خدمت به استان را دارند وی برای این مسئولیت سنگین گزینش شد.

زارعی اعتلای فضای دانشجویی را از دیگر اهداف مهم در این دانشگاه دانست و گفت: مسئولان جدید باید خواسته‌های به حق دانشجویان را پی‌گیری و مطالبات آن‌ها را در حوزه‌های علمی و رفاهی تا آن‌جا که ممکن است محقق کنند.

انتهای پیام/82008/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول