اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان:

‌شعار «مرگ بر آمریکا» در ایران استمرار دارد/از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: استکبارستیزی با روحیه انقلابی ملت ایران عجین شده است و تا برچیدن پایه‌های ظلم و فساد این رویکرد استمرار خواهد داشت.

‌شعار «مرگ بر آمریکا» در ایران استمرار دارد/از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه فلاح عصر امروز در نشست شورای عالی اندیشه و همفکری بسیج کارمندان استان کردستان که با حضور معاون استاندار و مدیران کل ادارات در کمیته امداد استان برگزار شد اظهار کرد: استکبارستیزی جزو ذات ملت ایران و با روحیه انقلابی آنان عجین شده است.

وی به در پیش بودن یوم‌الله 13 آبان اشاره کرد و خواستار برگزاری هرچه باشکوه‌تر این حرکت ملی با حضور اقشار مختلف مردم شد و افزود: برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌های جهانی به ویژه آمریکا است.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی با توجه به شرایط و موقعیت منطقه نوعی حمایت و پشتیبانی ملی از نظام و دولت بوده و به دشمنان نشان می‌دهد که ملت ایران هیچگاه از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه خیانت‌ها و دشمنی سران استکبار و دست‌نشانده‌های آنان را فراموش نخواهند کرد، بیان داشت: توطئه‌هایی که از روزهای آغازین پیروزی انقلاب از سوی استکبار بر ملت ما تحمیل شد، چیزی نیست که با وعده‌های پوچ دشمنان از یاد مردم برود.

سردار فلاح در ادامه بر ارائه خدمت هرچه بیشتر به مردم استان از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: خدمت به مردمی که بزرگترین پشتیبان نظام و انقلاب در شرایط سخت دوران جنگ تحمیلی و حتی مقابله با ضدانقلاب بودند توفیق الهی است.

وی تصریح کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور ثمره ایثار و از خودگذشتگی شهدا، رزمندگان، مرزداران و خانواده‌هایی آنان در جای‌جای ایران اسلامی است.

امنیت در کردستان پایدار است

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امنیت کنونی در این استان مردمی و پایدار به برکت ایثار و از خودگذشتگی شهدا و حضور در عرصه مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد شده است.

سردار فلاح در ادامه بر ترویج بیش از پیش روحیه بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: نهادینه کردن و ارتقاء روحیه و فرهنگ بسیجی بهترین راه مقابله با هجمه‌های فکری و نرم دشمنان است.

وی اضافه کرد: صحنه امروز جنگ عوض شده و دشمنان سعی دارند با کار بر روی فکر و اندیشه مردم تفکرات غیراسلامی خود را در سطح جامعه به ویژه در بین جوانان ما رواج دهند.

به گفته وی، شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای علمی و قابل عمل برای برخورد و ریشه‌کن کردن این آسیب‌ها باید در دستور کار همه مسئولان نظام قرار گیرد.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان از حلقه‌های صالحین به عنوان بستر و ظرفیت مناسبی برای ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی تهدیدات موجود در جامعه نام برد و گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین و شناسایی آسیب‌های موجود در ادارات از طریق این حلقه‌ها نقش مهمی در رفع مشکلات و جلوگیری از افزایش آسیب‌ها در جامعه دارد.

سردار فلاح در پایان تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید محور مباحث مطرح شده در حلقه‌های طرح صالحین در ادارات و نهادهای مختلف قرار گیرد.

انتهای پیام/79002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول