اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

استکبارستیزی اصل تفکیک‌ناپذیر هویت انقلاب اسلامی است

فرماندار قروه گفت: اصل استکبارستیزی اصل تفکیک‌ناپذیر هویت دینی و انقلابی ملت ماست که تا همیشه تاریخ تداوم خواهد داشت.

استکبارستیزی اصل تفکیک‌ناپذیر هویت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، اظهار کرد: 13 آبان‌ماه یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز و آموزنده در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سر فصل نوینی از صف‌آرایی جبهه استکبار و سلطه در مقابله جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران علیه استکبار جهانی ‌است.

وی افزود: این روز دربردارنده سه رخداد برجسته‌ای است که با ترسیم خط روشن مبارزه حق و باطل، چهره و هویت ‌استکبار‌ جهانی‌ و‌ مظهر آن ‌آمریکای ‌سلطه‌گر ‌‌‌را‌‌ نمایان‌ می‌سازد.

فرماندار قروه با اشاره به اینکه حماسه سیزده آبان ثابت کرد که همه قدرت‌های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی است اظهار داشت: در سیزده آبان، مردم عدالت‌خواه و ایمان‌مدار ما خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای کج‌اندیش و کوته‌فکر هم چون کوهی استوار است، کاهی بیش نیست.

به گفته شیخی‌زاده، از آنجا که انقلاب اسلامی ایران از پشتوانه عظیم فکری و فرهنگی اسلام بهره می‌برد و خاستگاه اصلی آن تعالیم مقدس قرآنی است، در نگرش این مکتب الهی هر کس در هر جایی که لباس استکبار به تن داشته باشد، مورد مخالفت و مقابله ملت ایران خواهد بود.

وی از این رخدادها به عنوان رخدادهای تاریخ‌سازی نام برد که مهر بطلانی بر دخالت استکبار در مقدرات میهن اسلامی‌مان ‌زد و افزود: این روز، روز انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول ‌است‌ که حضرت امام راحل  آن‌ را انقلاب دوم نامیده ‌است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران و گروگانگیری جاسوسان دیپلمات‌نمای کاخ سفید، تنها یک حادثه سیاسی در مقیاس تعطیل‌ شدن سفارتخانه یک کشور در کشور دیگر نبوده، بلکه آغاز تحول عمیقی بود که در خاورمیانه و در سطح جهان برای عریان‌ ساختن ماهیت پنهان‌ شده زمامداران واشنگتن و گردانندگان سیاست خارجی آمریکا به وقوع پیوسته بود.

فرماندار قروه با تاکید بر اینکه 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است گفت: یکی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت اصیل اسلامی، مقابله با استکبار جهانی بوده و عمق و اصالت این آرمان به اندازه‌ای است که استکبار هیچ‌گاه نمی‌تواند امید سازش و مصالحه از سوی حرکت انقلاب‌ را‌ داشته‌ باشد.

شیخی‌زاده در ادامه‌ گفت: مبارزه و مقابله با استکبار جهان، برگرفته از هویت دینی ماست که ارزش‌های انقلاب اسلامی بر اساس آن استوار شده است.

وی با تصریح این حقیقت که جمهوری اسلامی ایران مدافع مظلوم و مخالف ظالم در هر نقطه‌ای از دنیاست، اظهار داشت: اگر روزی تغییری در استراتژی نظام ما در برابر برخی کشورها ایجاد شود، این به منزله دست کشیدن از مبارزه با استکبار نخواهد بود.

به گفته شیخی‌زاده، هر کس که خوی استکباری داشته باشد، انقلاب ما مخالف اوست و روز 13 آبان به عنوان نماد استکبارستیزی برای همیشه با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی ما همراه خواهد بود.

فرماندار قروه در پایان با بیان اینکه مردم قروه امسال هم حضوری باشکوه و دشمن‌شکن در این راهپیمایی خواهند داشت، تصریح کرد: 5 کمیته دانش‌آموزی، دانشجویی، اجرایی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و طلاب و روحانیون برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در شهرستان فعال شده است.

انتهای پیام/79009/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول