اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق بازنشستگی خراسان جنوبی خبر داد

وجود بیش از 11 هزار بازنشسته در خراسان جنوبی

مدیر صندوق بازنشستگی‌ خراسان جنوبی گفت: در استان 11 هزار و 500 نفر بازنشسته وجود دارد که از این تعداد 30 درصد زن هستند.

وجود بیش از 11 هزار بازنشسته در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن حاجی‌آبادی ظهر امروز در مراسم تکریم بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی اظهار داشت: در دین اسلام احترام و تکریم بازنشستگان تاکید شده چرا که این امر سبب تجدید روحیه آنان می‌شود.

وی با بیان این‌که در این دوران نباید از اجتماع فاصله گرفت، افزود: برنامه‌ریزی و ارتباط با همسالان دارای اهمیت است و باید بازنشستگان در این دوران تجربیات خود را به عرصه ظهور بگذارند.

میانگین سن بازنشستگی در استان 61 سال است

مدیر صندوق بازنشستگی‌ خراسان جنوبی با بیان این‎که در استان 11 هزار و 500 نفر بازنشسته وجود دارد، گفت: از این تعداد 30 درصد زن هستند و همچنین میانگین سن بازنشستگی در استان 61 سال است.

حاجی‌آبادی به اقدامات صندوق بازنشستگان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: اعطای وام قرض‌الحسنه، پرداخت کمک هزینه خرید عینک و سمعک، برگزاری تورهای مسافرتی و نظارت بر پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان از جمله خدمات ارائه شده به بازنشستگان بوده است.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات این سازمان می‌توان به انجام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر تکریم شدن بازنشستگان در سال جاری اشاره کرد.

مدیر صندوق بازنشستگی‌ خراسان جنوبی با بیان این‌که از سال گذشته بنیاد فرزانگان و پیشکسوتان در استان راه‌اندازی شده است، خاطر نشان کرد: هدف از بنیاد فرزانگان تسهیل در ارائه خدمات به سالمندان است و همچنین پیگیری امور اداری مصوبات مربوط به شورای ساماندهی سالمندان از جمله وظایف این بنیاد است.

حاجی‌آبادی با اشاره به این‎که خدمات این صندوق مازاد بر خدمات دستگاه اجرایی محل خدمت بازنشسته است، یادآور شد: بازنشستگان نباید هیچ تفاوتی با همکاران شاغل احساس کنند و باید دستگاه‌های اجرایی همانطور که در زمان اشتغال به کارمندان توجه دارند بعد از بازنشستگی نیز تمام خدمات را ارائه دهند.

انتهای پیام/22481/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول