اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

دستگاه‌های مختلف در استان البرز نسبت به تأمین اعتبارات اقدام کنند

استاندار البرز گفت: دستگاه‌های مختلف در استان البرز نسبت به تأمین اعتبارات مورد نیاز خود در زمینه جاری و عمرانی اقدامات لازم را انجام دهند.

دستگاه‌های مختلف در استان البرز نسبت به تأمین اعتبارات اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای قضایی استان البرز اظهار کرد: مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید خدمت‌رسانی به مردم و خدمت صادقانه را مهمترین اصل در امور کاری خود بدانند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

وی ادامه داد: توجه به امور مردم و تلاش برای رفع مشکلاتشان رضای خداوند را به همراه دارد که همه ما با توجه به اینکه در سمت مسئول هستیم باید به این نکته مهم توجه ویژه و اساسی داشته باشیم.

طاهری در ادامه سخنان خود به شغل قضاوت و کارمندان دستگاه قضایی اشاره کرد و این شغل را یکی از حساس‌ترین شغل‌ها عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط حاکم در جامعه و همچنین روند رسیدگی به پرونده‌های مختلف، شغل قضاوت از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: استان البرز یکی از استان‌های مهاجرپذیر است که قومیت‌های مختلف در آن سکونت دارند لذا با توجه به شرایط خاص این منطقه، روند رسیدگی به موضوعات مختلف با مشکلاتی مواجه می‌شود.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود روند توسعه‌ای ساخت و سازها را یکی دیگر از مهمترین مشکلات استان البرز دانست و گفت: متأسفانه این روند برای مردم مشکل‌ساز شده است و عده‌ای سودجو تنها برای ارتقای اقتصادی خود دست به ساخت و سازهای غیرمجاز می‌زنند.

طاهری در ادامه سخنان خود با تأکید بر جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های استانی اظهار داشت: بخشی از مشکلات دستگاه‌ها با اختصاص اعتبارات مرتفع می‌شود که این مهم باید هر چه سریعتر از سوی مسئولان انجام شود.

وی تصریح کرد: در این راستا مدیران دستگاه‌های مختلف استان مکلف هستند با پیگیری این موضوع و پیش‌بینی آن در بودجه 93 نسبت به تامین اعتبارات مورد نیاز جاری و عمرانی خود اقدام کنند.

استاندار البرز رفع مشکلات دستگاه‌ها در استان البرز را مهم ارزیابی کرد و افزود: هنگامی که مشکلات دستگاه‌ها مرتفع شوند می‌توانیم خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته‌تری را نیز به مردم ارائه کنیم.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول