اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین مدیر ستادی استانداری گلستان منصوب شد

پس از انتصاب حسن صادقلو به عنوان استاندار گلستان نخستین حکم وی برای مدیر ستادی استانداری گلستان صادر شد.

نخستین مدیر ستادی استانداری گلستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، طی حکمی از سوی استاندار گلستان، سیدرمضانعلی حسینی به عنوان مشاور و مدیرکل دفتر استاندار گلستان منصوب شد.

در حکم حسن صادقلو استاندار گلستان به مدیرکل جدید دفتر استاندار گلستان آمده است: جناب آقای مهندس سید رمضانعلی حسینی، با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور و مدیرکل دفتر استاندار منصوب می‎شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ پس از آنکه علی‎اصغر جباری، مدیرکل سابق حوزه استاندار به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع‎ انسانی استاندار گلستان در دولت دهم منصوب شده بود، این جایگاه چند ماهی بدون مدیرکل بود که امروز با این حکم استاندار گلستان این دفتر نیز صاحب مدیرکل شد.

گفتنی است؛ سید رمضانعلی حسینی که یکی از چهره‌های فرهنگی استان گلستان است دارای سوابق مدیریتی همچون دبیر دبیرستان‎های تهران، کارشناس دفتر تشکیلات و روش‎های آموزش و پرورش، معاون دفتر املاک وزارت آموزش و پرورش، مشاور معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مشاور و مسئول حراست معاونت مشارکت‎های آموزش و پرورش، معاون حراست مرکزی وزارت آموزش و پرورش و مشاور وزیر در سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور بوده است.

لازم به ذکر است؛ روز گذشته نیز با تغییر مدیرکل اطلاعات استان گلستان با حضور وزیر اطلاعات، نخستین تغییر مدیریتی استان بعد از انتخاب شدن استاندار جدید گلستان در دولت یازدهم در استان کلید خورد.

مردم و نخبگان استان گلستان انتظار دارند دولت دکتر حسن روحانی با انتخاب مدیران شایسته و کارآمد در این استان آهنگ رشد و توسعه گلستان شتاب بیشتری به خود بگیرد.

انتهای پیام/2307/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول