اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

مانور خنثی‌سازی بمب در ایستگاه تقویت گاز آبپخش برگزار شد

مانور اطفای حریق و خنثی‌سازی بمب در ایستگاه تقویت گاز آبپخش برگزار شد.

مانور خنثی‌سازی بمب در ایستگاه تقویت گاز آبپخش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری مانور اطفای حریق و خنثی‌سازی بمب در ایستگاه تقویت گاز آبپخش اظهار داشت: رعایت مسایل ایمنی در همه اماکن امری لازم و ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا خرمی افزود: در دشتستان با اجرای مانورها و رزمایش‌های مختلف نسبت به ایجاد آمادگی در کارکنان و مردم اهتمام می‌ورزیم.

وی با اشاره به اجرای مانور اطفای حریق و خنثی‌سازی بمب در تاسیسات گاز آبپخش خاطرنشان کرد: مانور اطفای حریق و خنثی‌سازی بمب احتمالی همزمان با سه نقطه در کشور در این منطقه برگزار شد.

این مسئول در تشریح جزئیات این عملیات ابراز داشت: با اعلام آتش‌سوزی فرضی در تاسیسات انتقال گاز خط سراسری تقویت فشار گاز ایستگاه آبپخش این حادثه به مدیریت بحران استان بوشهر گزارش شد.

وی اضافه کرد: در کم‌ترین زمان ممکن با همکاری مدیریت و نیروهای امداد و نجات عملیاتی تاسیسات منطقه 10 گاز و نیروهای بحران شهرستان در منطقه حضور یافتند و نسبت به اطفای حریق و انتقال مجروحان به مراکز درمانی در منطقه اقدام کردند.

فرماندار دشتستان یادآور شد: پس از اطفای حریق در این منطقه به دلیل احتمال بمب‌گذاری از سوی نیروهای خرابکار تیم متخصص خنثی‌سازی بمب در منطقه نسبت به پاکسازی بمب اقدام کردند که به مورد مشکوکی برخورد نکردند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول