اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد

تولید ماهانه 600 تن گوجه‌فرنگی در تنگ‌ارم دشتستان

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از تولید ماهانه 600 تن گوجه‌فرنگی در تنگ‌ارم دشتستان خبر داد.

تولید ماهانه 600 تن گوجه‌فرنگی در تنگ‌ارم دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرهود ملک‌زاده ظهر امروز در بازدید از تنگ ارم دشتستان اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان استان از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر است.

وی افزود: دشتستان دارای اراضی مستعدی برای کشاورزی است و به ویژه در منطقه ارم شاهد فعالیت بسیار خوب کشاورزان هستیم.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از برداشت گوجه در ارم خبر داد و خاطرنشان کرد: برداشت گوجه‌فرنگی خارج از فصل از مزارع بخش ارم شهرستان دشتستان آغاز شد.

ملک‌زاده از تولید ماهانه 600 تن گوجه‌فرنگی در تنگ‌ارم دشتستان خبر داد و تصریح کرد: روزانه 30 تن محصول گوجه‌فرنگی از مزارع این بخش برداشت می‌شود که در سال زراعی جاری این نخستین محموله گوجه‌فرنگی است که در خارج از استان توزیع و طی روزهای آینده حجم و سطح برداشت آن افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: برداشت محصول گوجه‌فرنگی در این منطقه تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت و البته سایر شهرستان‌های جنوبی استان نیز تا پایان فروردین در تولید نقش عمده خواهند داشت.

این مسئول شروع برداشت در سال زراعی جاری را رضایتمند اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که برداشت محصول در سایر نقاط استان نیز بدون هیچ مشکلی انجام پذیرد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اذعان داشت: در سال جاری بخش ارم نخستین منطقه برداشت گوجه‌فرنگی است که به دنبال آن نیز شهرستان‌های جم، دیر، دشتی، کنگان و عسلویه عمده تولید استان را با کیفیت بالا عرضه خواهد کرد.

ملک‌زاده اذعان داشت: افزایش کیفیت محصولات امری مهم در فروش محصولات است و کشاورزان و تولیدکنندگان استان باید نهایت دقت را در این مسیر داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول