اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مرند خبر داد

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت در ایام محرم

فرمانده انتظامی مرند از آمادگی کامل ماموران برای تامین امنیت عمومی در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت در ایام محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، فرهنگ نوروزی ظهر امروز در همایش ساماندهی هیئت‌های مذهبی و دستجات عزاداری در ایام محرم اظهار داشت: سعی خواهیم کرد در این ایام با تشکیل اکیپ‌های ویژه، امنیت شهروندان، منازل مسکونی آنها، اصناف و اماکن تجاری را فراهم کرده تا مردم بتوانند با فراغت‌ خاطر به عزاداری بپردازند.

وی در ادامه انضباط و رعایت نکات انضباطی توسط پلیس را بسیار مهم برشمرد و گفت: پلیس با رعایت نظم و انضباط می‌تواند در عملیات‌های خود موفق باشد و در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه گام بردارد.

نوروزی تصریح کرد: استکبار جهانی در خط مقابله با اسلام و نظام اسلامی با ترویج برخی افکار و اندیشه‌های انحرافی و خرافی در صدد ضربه زدن به قیام و فرهنگ عاشورای حسینی به عنوان ریشه اصلی و عوامل تقویت‌کننده این نظام برآمده است.

وی افزود: در ایام محرم طوفانی از عشق، عاطفه و احساسات در میان مردم ایجاد می‌شود و در این فضا باید به مسائلی که به اعتقادات مردم مربوط می‌شود، اهتمام بیشتری داشت.

نوروزی تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی باید در عزاداری‌ها همواره ضمن رعایت نظم و انضباط همچنین همکاری نزدیک با پلیس، دیدگاه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در تبلیغ و ترویج شعائر دینی و مذهبی مدنظر قرار دهند و به گونه‌ای حرکت کنند که عزاداری‌ها در شأن ائمه اطهار (ع) باشد.

فرمانده انتظامی مرند در ادامه گفت: عوامل مختلف انتظامی شهرستان با همکاری و مشارکت عمومی به طور شبانه‌روزی تمام اقدامات امنیتی و تامینی را برای صیانت از اموال مردم و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، فرهنگی و نیز اعتقادی در طول برگزاری مراسم سوگواری عزاداران حسینی مبذول خواهد داشت.

وی افزود: آنچه از نظر پلیس و شهروندان مهم است، برقراری نظم و امنیت خاص در دسته‌جات و هیئت‌های مذهبی در آغاز و پایان مجالس عزاداری اباعبدالله‌ الحسین (ع) و اصحاب با وفایش است.

نوروزی گفت: حضور پلیس در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی(ع) صرفاً انتظامی است.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول