اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین و بانیان مسجدساز استان اردبیل:

مجمع خیرین مسجدساز اردبیل پروژه‌هایشان را در آستانه ماه محرم افتتاح می‌کنند

رئیس مجمع خیرین و بانیان مسجدساز استان اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم مجمع خیرین مسجد ساز استان چندین پروژه خود را در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسانند.

مجمع خیرین مسجدساز اردبیل پروژه‌هایشان را در آستانه ماه محرم افتتاح می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل شهباز نوبخت عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی مجمع خیرین و بانیان مسجدساز در مشگین‌شهر اظهار داشت: با همت مسئولان، اداره کل اوقاف استان و همچنین با پیگیری مجمع خیرین و بانیان مسجد ساز و تلاش مردم تعدادی از مساجد در حال احداث مشگین‌شهر تا ماه محرم تکمیل می‌شود.

وی تصریح کرد: مجمع خیرین و بانیان مسجد ساز استان اردبیل با نیت کمک به مرمت و بازسازی مساجد تحت نظارت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تأسیس شده است.

نوبخت خاطر نشان کرد: از سال 90 این مجمع فعالیت خود را به صورت نیمه متمرکز شروع کرد و در حال حاضر به صورت گسترده به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان مشگین‌شهر 12 مسجد در حال احداث است، اضافه کرد: با همت و تلاش مضاعف مردم و مسئولان متبوعه امیدواریم این مساجد تا قبل از شروع ماه محرم تکمیل و مورد استفاده اهالی منطقه قرار گیرد.

وی از افتتاح چند مسجد در آستانه ماه محرم خبر داد و بیان کرد: در آینده نزدیک با حضور مسئولان ارشد استان مساجد تکمیل شده افتتاح می‌شوند و مردمی که سال‌هاست برای احداث این مساجد لحظه شماری می‌کنند، می‌توانند در ماه محرم در مساجد جدیدالاحداث عزاداری کنند.

اعلام آمادگی بانک مهر اقتصاد برای مشارکت در ساخت مسجد در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجمع خیرین و بانیان مسجد ساز استان یادآور شد: در جلسه‌ای که با مدیرعامل بانک مهر اقتصاد (بسیجیان) برگزار شد، این بانک آمادگی خود را برای مشارکت در پروژه‌های احداث مساجد و امامزادگان اعلام کرده است.

نوبخت ادامه داد: اعضای مجمع خیرین و بانیان مسجد ساز استان از عده‌ای افراد خیر و عاقبت‌اندیش و بدون توقع تشکیل یافته که هر کدام از اعضا به نوبه خود در جهت احداث مساجد و امامزاده‌ها تلاش‌های فراوانی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما از بانک‌ها انتظار داریم ما را در جهت احداث مساجد و مرمت این اماکن مقدس یاری کنند، گفت: بانک مهر اقتصاد یکی از بانک‌هایی است که در این مسیر گام برداشته و برای این امر اعلام آمادگی کرده است.

نوبخت افزود: مقرر شد بانک مهر اقتصاد در برنامه‌های فرهنگی مساجد نیز مشارکت کند و این برنامه‌ها در قالب زیارت عاشورا، جشن‌های ولادت، مراسم شهادت ائمه اطهار (ع)، تهیه اقلام و محصولات فرهنگی و مذهبی است که امیدواریم بانک مهر اقتصاد و سایر بانک‌های عامل در استان دست ما را بگیرند و این مجمع را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

این جلسه بیشتر در مورد هماهنگی و نحوه مشارکت این بانک در پروژه‌های احداثی مساجد و امامزادگان ترتیب داده شده بود.

انتهای پیام/62007/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول