اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شادگان خبر داد

برگزاری میزگردهای علمی با موضوع عاشورا در ماه محرم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان از برگزاری میزگردهای علمی با موضوع عاشورا در ماه محرم خبر داد.

برگزاری میزگردهای علمی با موضوع عاشورا در ماه محرم

سعید جنامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره حساس و ظریفی است و باید برنامه‌ها فرهنگی متناسب و مطلوبی در راستای ارتقای وضعیت فرهنگی منطقه برگزار کند.

وی ادامه داد: این اداره در شهرستان شادگان هم قرآن و هم موسیقی را آموزش می‌دهد و تعامل و ارتباط مسئولان و دیگر نهادهای فرهنگی با آن باید به دور از تعصبات و نظرات شخصی با انعطاف‌پذیری بیشتری همراه باشد تا نتیجه موثر و مورد نظر محقق شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان به برنامه‌های آینده این اداره به ویژه در ماه محرم اشاره کرد و برگزاری میزگردهای علمی با موضوع عاشورا را از مهمترین برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنوان کرد.

جنامی در پایان با دادن هشدار جدی به همه نهادها و سازمان‌های دولتی گفت: اجرای هرگونه نمایش، کنسرت‌های موسیقی، نصب بنر فرهنگی و استفاده از هنرمندان شادگانی بدون اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امکان پذیر نیست و در صورت مشاهده با افراد متخلف طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/72001/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول