اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد

ارتقای دانش سیاسی نیروهای انتظامی

فرمانده انتظامی فارس با تاکید بر ارتقای دانش سیاسی نیروهای انتظامی گفت: ممنوعیت وابستگی پلیس به احزاب و گروه‌ها، به معنای سیاسی نبودن و نداشتن دانش سیاسی نیست.

ارتقای دانش سیاسی نیروهای انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان مقابله با تهدیدات داخلی و سازمان‌های برانداز، گروهک‌ها و ... را از وظایف و عملکرد پلیس برشمرد و اظهار داشت: در کشور ما پلیس مکتبی بوده که از ویژگی‌هایی مانند دیانت، عدالت، دشمن‌شناسی، ‌فداکاری و بصیر‌ت‌افزایی برخوردار و نیز مدافع و حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

وی بیان کرد: از جمله موضوعاتی که کارکنان این نیرو لازم است مد نظر خود قرار دهند تهدیدات سیاسی و فرهنگی پیش رو بوده که در تهدیدات سیاسی اهداف دشمن تفرقه‌افکنی، القای تفکرات انحرافی، تضعیف ولایتمداری و ... است.

وی ایجاد تردید در مبانی اعتقادی، ایجاد شکاف هویتی بین نسل‌ها، القای سبک زندگی غربی و از بین بردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را از نقشه‌های شوم دشمنان در تهدیدات فرهنگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: از افتخارات پلیس در کشور ما این بوده که حول محور ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا است.

سجادیان امن‌سازی منطقه شرق فارس از لوث وجود اشرار را برگ زرین دیگری از رشادت‌ها، فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های کارکنان انتظامی این استان عنوان کرد.

وی گفت: امروز فداکاری کارکنان پلیس فارس زبان‌زد عام و خاص است و پلیس آگاهی، اطلاعات و یگان رزم با اشراف اطلاعاتی و بدون هیچ‌گونه خسارت، با اشراری که از 25 سال پیش در شرق فارس شرارت می‌کردند برخورد و امنیت را در آن منطقه برقرار کردند.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول