اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تاکید کرد

توجه به نرمش قهرمانانه در آیین گرامیداشت 13 آبان‌

استاندار کرمان گفت: در آیین گرامیداشت 13 آبان‌ فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه بر اساس عزت، حکمت و مصلحت مدنظر قرار گیرد.

توجه به نرمش قهرمانانه در آیین گرامیداشت 13 آبان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با گرامیداشت 13 آبان روز دانش‌آموز اظهار داشت: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه بر اساس عزت، حکمت و مصلحت باید در برنامه‌ها و شعارهای یوم‌الله 13 آبان‌ مدنظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راهپیمایی 13 آبان ماه ابراز داشت: استکبارستیزی و دفاع از مظلوم دو نکته اساسی است که نظام جمهوری اسلامی از بدو تاسیس به آن توجه و تاکید داشته است.

نجار افزود: پافشاری به حقوق حقه ملت ایران به ویژه انرژی هسته‌ای در تمام برنامه‌ها و آیین‌های گرامیداشت مدنظر ملت ایران و مسئولان است.

استاندار کرمان با اشاره به برنامه‌های سوادآموزی عنوان کرد: در بحث ریشه‌کنی بی‌سوادی و تلاش برای تحقق فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی همه باید کمک کنند.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت خانواده و نقش مؤثر آن در کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی خاطر نشان کرد: مجموعه مربیان تعلیم و تربیت باید کمک کنند تا عواطف به خانواده‌ها بازگردد.

نجار اظهار داشت: گسست عاطفی که به دلایل گوناگون در خانواده‌ها ایجاد شده است، عامل بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

وی گفت: برقراری یک ارتباط عاطفی و منطقی در خانواده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و والدین باید این زمینه را فراهم کنند که فرزندانشان به راحتی با آنها گفت‌وگو و درددل داشته باشند.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول