اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‎آموزی آق‎قلا:

بسیج دانش‎آموزی یکی از نمادهای استکبارستیزی است

مسئول بسیج دانش‎آموزی شهرستان آق‎قلا گفت: بسیج دانش‎آموزی به عنوان یکی از نمادهای استکبارستیزی در بین اقشار مردم فعالیت می‌کند.

بسیج دانش‎آموزی یکی از نمادهای استکبارستیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان،‌ امید موقری با اشاره به برنامه‎های هفته دانش‌آموزی اظهار داشت‎: بسیج لشکر مخلص خداست که در تمام صحنه‎های انقلاب حضور فعال و مستمر دارد.

وی با اشاره به برنامه‎های هفته دانش‎آموزی تصریح کرد: نام‎گذاری این ایام به این خاطر است که بسیج دانش‎آموزی به عنوان یکی از نمادهای استکبارستیزی در بین اقشار مردم فعالیت می‎کند تا مشت محکمی بر دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی بزند.

موقری به تشکیل ستاد هفته بسیج در شهر آق‎قلا اشاره کرد و افزود: جلسات کمیته اجرایی و هماهنگی برنامه‎های هفته بسیج دانش‎آموزی با آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

مسئول بسیج دانش‎آموزی ناحیه مقاومت بسیج آق‎قلا با تاکید بر رسانه‎ای کردن برنامه‎های این هفته توسط کانون فرهنگی ورزشی سپاه آق‎قلا تصریح کرد: در این هفته سه راوی به 9 دبیرستان این شهرستان برای خاطره‎گویی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم صبحگاه دانش‎آموزی در یکی از مدارس این شهرستان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آق‎قلا و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، اذعان داشت: در این هفته برنامه‎ها و مسابقات ورزشی همچون مسابقه فوتسال چهارجانبه، کوهپیمایی دانش‎آموزی و مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی انجام خواهد شد.

مسئول بسیج دانش‎آموزی ناحیه مقاومت بسیج آق‎قلا با تاکید به برگزاری یادواره شهدای دانش‎آموزی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‎های این هفته در شهرستان اعزام راهیان نور و حضور در راهپیمایی باشکوه 13 آبان شهر آق‎قلا است.

انتهای پیام/2307/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول