اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی عمره دانشجویی استان فارس خبر داد

اعزام 17 هزار دانشگاهی به عمره مفرده

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشجویی استان فارس با بیان اینکه امسال 17 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عمره مفرده اعزام می‌شوند، گفت: تعداد دانشگاهیان اعزامی این استان یک‌هزار نفر خواهد بود.

اعزام 17 هزار دانشگاهی به عمره مفرده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه این شهر، حجت‌الاسلام محمد شریفانی اظهار کرد: از این تعداد دانشگاهی، 2 هزار نفر از اعضای هیئت علمی هستند و 15 هزار نفر را دانشجویان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: در حال حاضر ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی اعزام به سفر زیارتی عمره مفرده آغاز شده است.

شریفانی اضافه کرد: متقاضیان اعزام به عمره دانشگاهی تا 15 آبان‌ماه 92 فرصت دارند تا برای نام‌نویسی به پایگاه اینترنتی به نشانی www.labbayk.com «لبیک» مراجعه کنند.

وی ادامه داد: امسال نیز دانشجویان دختر نمی‌توانند در عمره دانشگاهی ثبت‌نام کنند و نام‌نویسی تنها در سه گروه شامل اعضای هیئت علمی، دانشجویان مجرد پسر و دانشجویان متاهل صورت می‌گیرد.

شریفانی خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود 700 نفر از دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی استان فارس به عمره مفرده اعزام شدند که امسال نیز این تعداد به بیش از یک‌هزار نفر افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: این افراد در قالب هشت کاروان از اوایل اسفند‌ماه 92 تا پایان اردیبهشت‌ماه 93 به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

شریفانی گفت: مراسم قرعه‌کشی یکشنبه 19 آبان‌ماه 92 ساعت 15 با حضور متقاضیان در حسینیه مسجد دانشگاه شیراز برگزار و از طریق سامانه اینترنتی لبیک اسامی نفرات اصلی و ذخیره اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/2448/ز/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول