اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خوزستان:

نخستین همایش «مهر و هنر» در اهواز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: نخستین همایش بزرگ «مهر و هنر» از 27 مهر ماه جاری الی یکم آبان ماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر اهواز خبر داد.

نخستین همایش «مهر و هنر» در اهواز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر اظهار کرد: این همایش ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر و معلمان شهرستان اهواز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز خوزستان با هدف آشنایی بیشتر با موزه و فعالیت‌هایی که در این مرکز هنری اتفاق می‌افتد، برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان و معلمان متقاضی برای شرکت در کارگاه‌های هنری رایگان موزه هنرهای معاصر که با حضور بیش از 70 استاد دانشگاه و هنرمند برجسته خوزستان از 27 مهر الی یکم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، می‌توانند برای ثبت‌نام تا بیشت و پنجم مهرماه ساعت پنج بعد از ظهر با تلفن‌های 2233233- 2233334 داخلی 105 و شماره همراه 09374191272 تماس حاصل کنند و یا به صورت حضوری به بلوار شهید فهمیده (ساحلی)، موزه هنرهای معاصر اهواز مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه ایده برگزاری این همایش از سوی شورای هنرهای تجسمی استان مطرح شد، تصریح کرد: دانش آموزان مقاطع مختلف با حضور در این کارگاه‌ها با فضای موزه و چگونگی فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز و کار هنری آشنایی پیدا می‌کنند.

سپهر به برنامه‌های این همایش اشاره و اضافه‌کرد: برگزاری کارگاه‌های آزاد و رایگان هنری در رشته‌های نقاشی، طراحی، کاریکاتور، حجم‌سازی، گرافیک، خوشنویسی و عکاسی، برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان برجسته کشور و خوزستان در رشته هنرهای تجسمی، نمایشگاه نقاشی کودکان نابینا و کم بینای خوزستان، جلسات مشاوره هنری ویژه مربیان و معلمان هنر و نمایشگاه نقاشی و عکاسی هنرجویان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از جمله برنامه‌های این همایش است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این همایش به سایت www.amca.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/72008/ل/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول